uskomaton tuo yllätysvauva juttu vauva lehdessä

Vierailija

luitteko

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Mulle naistentautien ja synnytysten erikoislekuri sanoi, että mun vehkeillä ei tehdä yhtääkään lasta luomusti, sen verran pahasti on tukossa paikat ja lätkäisi ajan hedelmöityshoitoon.

Meni kuukaus, toinen, kesäloma ja elokuu tuli... Oli outo tunne mahassa, särki, närästi, väsytti ja vituttikin... Menkatkin tuli ja meni.. Lopulta oli pakko tehdä testi, plussaa tuli.

Vauvan laskettu aika siirty kolmeen kertaan aina aikaisemmaksi.

Terve lapsi tuli, onneksi vaikka olin ehtinyt ottamaan muutaman siiderinkin, kun en tiennyt olevani raskaana...

Vierailija

jos vauva sattuu olemaan vähäinen liikkuja tai liikkeet suuntautuu äidin selkää päin, ei niitä niin helposti tunne. Jännä silti ettei tajunnut, kyllä mulla ainakin mahajäristykset on niin valtaisia, että ei niitä ilmavaivoiksi voisi enää sotkea...

Vierailija

mutta psykologisesta kieltämisestä on kyse, jos ei loppuraskaudessakaan itse tajua olevansa raskaana.

Siis vaikka olisi hoikka ja kukaan ulkopuolinen ei raskautta huomaisi, niin onhan äidin itsensä ihan pakko se jollain tavalla sisässään tuntea, että siellä jotain ylimääräistä on.

Vierailija

se vaan niin on, ettette koskaan voi uskoa sen olevan mahdollista ennen kuin se sattuu omalle kohdalle. Raskaana voi oikeesti olla pitkällekin ennen kuin sen itse älyää. Kaikilla ei ole raskausoireita...

Mä itse huomasin olevani raskaana vasta kun raskaus oli jo edennyt viikolla 26, eli aika pitkään porskutin tietämättä mitään. Ei käynyt raskaus edes mielessä, vaikka toista lastani sentään odotin. Myöskään ulkopuoliset ei sitä huomanneet. Kiloja tuli 2 lisää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat