Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nettikauppa myi vähän Reimatec-vaatteita ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jossain nettikaupassa muistan ainakin olleen Reimatec-haalareita ja asusteita pieniä määriä, mutten muista kaupan nimeä. Hobby Hallia en nyt tarkoita. Meillä päin kun on huonosti saatavilla esim. Reiman myssyjä ja käsineitä. Entä myykö Rasavillin rukkasia muu kuin selja.fi, siis netissä?

Kommentit (7)

Vierailija

eli tilasin sieltä alkukesästä, soitin ensin jotain kokoasiaa ja sain samalla kuulla mitä kaikkea varastosta löytyy, nettisivujen tiedot kun kuulemma eivät välttämättä ole aina ajan tasalla. Sain hyvää palvelua, paketti tuli parissa päivässä postissa ja sain siihen vielä tilauksen teon jälkeenkin ongelmitta lisättyä jonkun tuotteen. Mulla siis tosi positiivinen kokemus ko. nettikaupasta.

Vierailija

voi ei, jos toiminta on samanlaista kuin Fashionkidsissa :( :( Itse sain sellaiset kammotukset tuosta Fashionkidsistä, että en uskonut koskaan moiseen asiakaspalveluun törmääväni, siitä onkin täällä ollut paljon juttua...

Nallentassu olisi sopinut juuri hyvin omiin tarpeisiini, mutta aiempia kokemuksia kun ei tästä ole, enpä tiedä uskallanko tilata. :(

Vierailija

Tilasin haalarin pojalleni ja kun se saapui, oli se väärän värinen (vaikka tilausvahvistuksessakin oli se oikea väri) ja lisäksi hupun tarrakiinnitys oli virheellinen (tarrat samaa " puolta" , ei siis tarttuneet toisiinsa). Minua pyydettiin palauttamaan haalari.

Vaihdon sain siis kyllä sitten hoidettua, mutta palautuksen postimaksuja jouduin karhuamaan monta kertaa. Ei siis palautettu tililleni lupauksista huolimatta, ennen kuin laitoin sähköpostia useampaan kertaan =(.

Ei siis jäänyt mitenkään hyvä maku tuosta putiikista.

Vierailija

Nallentassu oli se jota muistelin. Vecculiina olikin uusi mukava tuttavuus minulle. Täytyy seurata kun täydentävät valikoimaa syksyn mittaan.

Vierailija

Pakettia ei kuulunut ennenkuin aloin soittelemaan perään.Ihmeellisiä selityksiä,tilaamiani housuja ei sitten ollutkaan....eikä kukaan ilmoittanut mitään.Sitten asia vasta selvisi kun itse otin yhteyttä.

Uusimmat

Suosituimmat