Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä niin inhoan erästä naista, vaikken ole häntä koskaan nähnytkään!

Vierailija

Hän jätti lapsensa noin vain huostaan, oli lasten isästä jo eronnut. Isä tiesi siitä, mitä on tapahtunut kun viranomaset soitti.

Tämä äiti on hakannut lapsiaan ja antanut isompien hakata pienintä.

Hän myös hukkasi pienimmän (silloin 3v) laivalla, eikä itse viitsinyt lähteä niitä etsimään, vaan laittoi isommat lapset asialle!

Isommat lapset ovat myös etsineet äitiä lähibaareista. Ja PALJON muuta.

Sen jälkeen kun lapset joutui huostaan, niin isä otti heidät huollettavakseen. Lapsilla on ollut koko ajan mielettömiä psyykkisiä ongelmia. Äitiä ei laiteta mistään vastuuseen, viranomaset vaan paapoo että kun äitillä on niin paha olla! Ja kaiken kukkuraksi tämä äiti on taas raskaana! Miten hemmetissä joku voi olla niin typerä että tekee lapsia lisää, kun ei osaa huolehtia niistäkään jotka on jo olemassa? Ja arvaatkaa, onko lapset sekas kun äiti tekee uuden lapsen mutta ei huoli heitä??

Minun ystäväni on tämän isän uusi naisystävä. Hän saa jatkuvasti niskaansa nimittelyä lapsilta, huora, homo, tyhmä, idiootti, u name it. Lapset koettaa potkia, lyödä, sylkeä jne, tämä ystävääni. Lasten mielestä ystäväni on se, joka on äidin ja isän erottanut. Asia ei ole näin, ovat tavanneet vasta myöhemmin. He myös syyttävät ystävääni ihan kaikesta. Ystäväni elämä on oikesti joka päivä yhtä taistelua!

Voi jumakauta, jos mä joskus tuon " ihanan" äidin tapaisin! Vaikka olenkin aika hiljainen ja ujo, niin luultavasti en voisi pitää turpaani kiinni.

Aluksi kyllä yritin ymmärtää tätä äitiä, mutta nykyään en siihen pysty. Olen myös alkanut tuntemaan negatiivisia ajatuksia noita lapsia kohtaan.

Kiitos kun sain purkaa, niin vaan raivostuttaa!!

Kommentit (3)

Vierailija

Isä on normaali, mutta tullut isäksi todella nuorena. Ei ole ilmeisesti ennen ottanut kovin paljoa vastuuta lasten kasvatuksessa, nykyään kyllä tietenkin.

Ystäväni ja tämä isä, ovat löytäneet toisistaan sen puuttuvan puoliskon. Ovat aivan täydellinen pari. Mutta, muut siinä ympärillä vaikeuttaa sitä. Sekin saa minut niin vihakseksi..

ap

Uusimmat

Suosituimmat