Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työmatka;=(

Vierailija

Miten suhtautuisitte?

Mies on lähdössä työmatkalle naispuolisen pari vuotta häntä nuoremman työkaverinsa kanssa erääseen eurooppalaiseen pääkaupunkiin. Työjuttuja on ke-pe mutta tulevat takaisin vasta su illalla (eli haluavat viettää viikonlopun siellä). Onhan se kiva kun pääsee ulkomaille, mutta...Onko tässä teistä jotain hämärää?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Joillain ihmisillä vaan on sellainen parisuhde, että toisilleen ollaan avoimia ja toisiinsa voi luottaa täydellisesti. Harmi juttu, että sulla ei sellaista selvästikään ole. ;)

t: 24 vai mikä numero olikaan

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vasta kyselyjen jälkeen kertoi että on se naispuolinen (josta on muutenkin aina välillä puhunut, mikä ei kyllä sinänsä ole outoa koska tekevät yhdessä töitä).

Itsellä kesti varmaan pari vuotta ennen kuin itselleni selvisi, että miehen eräs läheinen työtoveri onkin nainen. Milloin menivät samalla autolla koulutuksiin tms., mutta mukana oli lähes poikkeuksetta myös joku muu työntekijä.

Aikansa asia vaivasi, mutta ei enää myöhemmin, niin hyvin tunnen mieheni. Hän on sitä miestyyppiä, joka ei ole seksistinen eikä sovinisti, vaan pitää ihmisiä ihmisinä, sukupuolesta riippumatta.

Silloin kyllä ärsytti miksi tuo nainen oli aina samaan aikaan joka paikassa, jopa saunaillassa, mutta jos työpaikka on miesvaltainen ja naisia on vain pari, ei kai hänenkään tarvitse muista eristäytyä.

Vierailija

Niin, ei tuossa järjestelyssä siis tosiaankaan mitään omituista ole. Näin tehdään monessa paikassa juuri halvempien lippujen takia. Itekin oon reissanut tuollai - ihan sekaporukoissa.

Vierailija

öö.. te jotka ehdottelette että ap menisi itse paikanpäälle perjantaina, niin luuletteko että jos miehellä on aikomus pelehtiä tämän toisen naisen kanssa, niin ei tekisi sitä jo aikaisemmin ennen kuin vaimo tulee?? kun ehdotat että tulet pe itsekin sinne, niin saattaapa kuule hymyssä suin olla että voi kun ihanaa jee jee!!=) mutta tekee sen vaan siksi, ettet epäilisi mitään, ja siihen asti kunnes tulet paikan päälle, niin nai tätä työtoveria minkä kerkee...

Vierailija

miehestäni sen verran, että hän ei " halua sotkea töitä ja yksityiselämäänsä" joten senkään takia minua ei voi pyytää mukaan jos joku työkaveri vaikka näkisi minut! (Tällainen hän on ollut aina joten tässä ei sinänsä ole kai mitään uutta outoa)..

Vierailija

Minulle tuollaisia mahdollisuuksia ei ole, koska mies ei halua jäädä lasten kanssa yksin kotiin (iltatilaisuudet, joista yöksi kotiin, ovat jo hankalia) -ap-

Vierailija

En jaksais olla mustasukkainen ja epäilevä koko aikaa. Se syö energiaa niin hirmusti.

Ja ymmärtäisin hyvin mieheni halun olla työreissulla viikonlopun yli. Kyllä kai hänkin tarvitsisi hengähdysaikaa meistä. Hän on luonteeltaan erakompi kuin minä - karjalaisperheen vilkas tytär. Myönnän että itsekin haluaisin välillä hengähdystaukoa perheestäni. Mutta vielä ei ole sen aika, enkä tee edes reissutyötä.

Mustasukkaisuus syö suhdetta aivan liikaa. Se on raskasta. Helpompi näin. Sanoisin, etten kuitenkaan putoa kauhean korkealta, jos vaikka joskus luottamukseni osoittautuisi vääräksi. Maailma kuljettaa. Pettynyt tottakai olisin.

Vierailija

Edellisessä työpaikassa tein tiivistä yhteistyötä miespuolisen työkaverin kanssa. Työmatkoilla meillä oli tietenkin aina omat hotellihuoneet, mutta yöt vietettiin vain toisen huoneessa.

Automatkoilla saatettiin pysähtyä johonkin luonnonhelmaan pitämään vähän hauskaa.

Molemmat olimme naimisissa, eikä kummankaan puolisolla ollut mitään hajua tästä touhusta.

Ihania nuo vastaukset, joissa naiset sanovat, että " meillä on avoin suhde, kaikesta puhutaan" . No just. Jos teillä olisi kyttäystä ja kyräilyä, niin eihän se mies edes pääsisi niille matkoille tai vaimo tunkisi mukaan. Ihanan naivia.

Vierailija

Mutta hän on tehnyt sen aina YKSIN. Mielestäni tuo ei ole korrektia, vaikka ei olisikaan siinä mitään, mutta joka mies tajuaa että ei ole hyvä viesti vaimolle. Jos ei edes myönnä että kuulostaa oudolta niin sitten haisee jo palanut.

Vierailija

Tuloksena siitä oli ero, koska miehellä oli suhde tämän naisen kanssa. Kyllä minä olisin sen verran mustis ja tiedonhaluinen, että ottaisin selvää miehen toimista... Kysy nyt ainakin, mihin hotelliin on menossa, niin voit tarvittaessa vaikka tarkistaa,asuuko mies huoneessaan yksin vai onko heilläkin kimppahuone, ettei olis niin yksinäistä...? Inhottavaa =(, sulle tulee, ap, pitkä viikonloppu. Yritä keksiä jotain kivaa lasten kanssa!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat