Apua plösölle! Allijumppaohjeita/-vinkkejä, kiitos. ev

Vierailija

Kommentit (1)

Vierailija

Tee normaaleita punnerruksia ja dippipunnerruksia.



Aloita ns. naistenpunnerruksilla, mutta aika pian kannattaa siirtyä miesten punnerruksiin. Itse jaksoin ensimmäisellä kerralla tehdä vain yhden punnerruksen suorin jaloin, mutta aika nopeasti ne voimat kasvoivat, olisiko mennyt pari viikkoa kun jaksoin tehdä jo 10 punnerrusta. Itse punnersin joka ilta 3x niin monta kuin jaksoin kerralla tehdä.



Tämän lisäksi dippipunnerruksia, eli esim. kädet tukevaa pöytää vasten ja jalat tuolin päälle ja siitä laskeudu niin alas kuin pääset (dippipunnerruksessa ollaan siis toisinpäin, naama kattoa kohti). Tämä liike ottaa varsinkin niihin " alleihin" .



Punnerrukset ovat sitä hyviä liikkeitä, että ne harjoittavat samanaikaisesti useita eri lihaksia käsivarsissa. Sen lisäksi treenia tulee rintalihaksiin, selkään sekä kylkiin. Ja myös vatsaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat