Eilen kylpylässä nähtyä! Miksi naiset käyttävät kamalia

Vierailija

epäsopivia uimapukuja,lähes jokaisella uikkari mallia säkki,samalla rahalla kun sais sopivankin?

Kommentit (9)

Vierailija

Bikinit eivät minun vauhdissani pysy päällä ja muutenkin uimapuvussa pitää aina mennä olkaimet ristiin, jotta ei tarvitse olla jatkuvasti korjaamassa valuvia olkaimia.

Vierailija

Kylpylät + uimahallit vuokraa pukuja n eurolla ja itse olen ainakin unohtanut kylpyläreissulla uimapuvun kotiin ja vuokrannut. Vaihtoehtoja annettiin muutama sovitettavaksi. Valitsemani ei ollut mikään komistus, mutta kyllä se päälle meni, ja pääsin pulikoimaan. Ei mieskään moittinut sitä ihmeemmin. Tykkäsi vaan kun pääsimme yhdessä uimaan.

Ja olen myös suomea reissatessa päätynyt yöksi hotelliin joka on samalla kylpylä. En olisi muuten päässyt käyttämään hotellin ilmaista kylpylä etua jos en olisi vuokrannut uikkaria. Eli ei ollut tullu mieleenkään ottaa sitä mukaan reissuun lähtiessä, kun ei ollut tarkoitus mennä uimaan.

Eli esim tällaisesta syystä ihmisillä voi olla vähän epäsopivia uimapukuja.

Vierailija

Olen metsästänyt vähän paljastavampaa uikkaria (kupeilla siis) Tampereelta jo vuosia ilman menestystä. Onneksi voi ostaa ulkomailta. Tarjonta Suomessa on kyllä ihan surkea, mallit juuri tuota hirveää kaikenpeittävää ja kuppituetonta ammattiuimarilinjaa ja värit aivan kauheita. Suomalaiselle blondille käykin to-osi hyvin tummapohjaiset kukkakuviolliset uikkarit...

Vierailija

on niin matala, ettei tule tarvetta kuin kerran vuodessa. Minä sen sijaan näin alkuvuodesta kylpylässä vähän turhankin sopivan, tiukan ja paljastavan asun nuoren naisen päällä. Hetken päästä poikaystävänsä kanssa intoutuivat harrastamaan seksiä kylpylän altaan poreosastolla. Hiukan se arvelutti, kun leikki-ikäiset snorklasi ja pulikoi ympärillä uteliaina. Seksii seksii seksii...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat