Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhoitaja tuuletti tänään päiväkodissa, että eskariryhmään tulossa pelkkiä tyttöjä ov

Vierailija

Tottahan se on yleensä, että tytöt kiltimpiä päiväkoti-iässä. Itse olen yläasteikäisten kanssa tekemisissä, ja pojat on siinä iässä parempia. Tytöt narisevat ja haistattelevat, pojat ovat jotenkin empaattisempia siinä iässä :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tietyt kehitysvaiheet on ikäviä. Itselläni on eskari-ikäinen tyttö ja naapurusto täynnä samanikäisiä. Se on todella hankala ikä ja minusta kyllä tytöillä hankalampi kuin pojilla, esimerkiksi nämä bestis/kaveruussuhteet paljon työläämpiä ja hankalampia, pojat leikkii edelleen ryhmissä.

Ihan noin sanoista ja sanavalinnoista saivartelematta...

4

Vierailija

Ystävältäni (lastenhoitaja pk:ssa) olen kuullut juuri tuon että eskari-ikäiset tytöt on hankalia tapauksia. Pojat kuulema paljon helpompia.

Vierailija

Molemmissa on hyvät puolensa sekä vikansa.

Tytöt on joo rauhallisempia, mutta niitä on ihan kaameen vaikea saada innostumaan yhtään mistään. On kuin kivirekeä vetäisi.

Poikia taas joutuu rauhoittelemaan enemmän. Mutta niiden kanssa voi tehdä kaikkia kivaa, kun ne lähtee heti mukaan ja ideoi itse siihen vielä lisää. Jos pojille antaa vapaat kädet, niin open ei tarvi kuin nostaa jalat pöydälle ja odotella mielikuvituksellisia tuotoksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat