millä oireilla tyttö, millä poika?

Vierailija

eli kertokaa millä oireilla on siis tullut tyttövauva ja poikavauva:)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ja mulla vei. tukka rasvoittui heti pesun jälkeen, naama kukki finnejä, ripset irtosivat toisesta silmästä!!!, lihoin kuin leivinuuni leveäksi 25kg, söin paljon hedelmiä ja karkkia. eli teki mieli makiaa.

pojasta taas olin todella virkeä, nätti ja kaikki loisti koko raskauden ajan. ei finnejä, ei rasvatukkaa, kynnet ja iho ihanssa kunnossa! masukin kasvoi vaan eteen. söin paljon suolaista, sipsejä sun muuta ' roskaruokaa' . en silti saanut ' kuin' 19kg:)

Vierailija

(oksensin monta kertaa päivässä viikot 7-16), alkuraskaudessa iho meni tosi huonoksi, mutta muuten koko raskaus oli erittäin helppo ja loppuun saakka olin " elämäni voimissa" . Tukka kasvoi kohisten ja tuuheni, lopussa oli närästystä jonkin verran. Maha oli aika " leveä" eli ei sellainen sievä potkupallo kuin joillain, vaikka itse olen hoikka enkä kovasti edes lihonnut raskausaikana. Tyttö tuli.

Vierailija

Pahoinvointi, mahan mallit ym. perusoireet ihan samanlaiset paitsi pojasta tuli vaan kokonaispainoa lisää 7 kg, tytöistä 15 kg ja tytöistä mulla levisi hartiat.

Onko muilla kokemusta harteiden leviämisestä?? En olis itse edes huomannut, mutta yks sukulainen sanoi ku odotin ensimmäistä ja se oli tyttö niin kuin hän sanoi. Itse sitten huomasin saman kolmannesta, joka oli myös tyttö. Nyt sisko odottaa ja huomasin saman hartioiden leviämisen hänellä eli jännityksellä odotan tyttöä.

Vierailija

pientä etomista alkuraskaudessa, hyvä iho (muulloin on ongelmia), hyvä tukka (kasvoi kovasti, ei lähtenyt, ei rasvoittunut), maha " edessä"

-2 poikaa tullut näillä oireilla

Vierailija

3 tyttöä ja olin upeassa vireessä! kaikki kukoisti ja olin virkeä... pojasta lihoin älyttömästi, finnejä yläselkäkin täynnä jne...

kokeile sormuksella;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat