Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NARSISTI!!! Onko hän tällainen??

Vierailija

Sanotaan, että narsisti ei tunnista itseään, jos lukee tunnusmerkkejä tällaisesta häiriöstä.

No, entä sitten sellainen, joka tunnistaa, että tuohan on selvä minä. Ja kun kerran tunnistaa itsessään selviä narsistin ominaisuuksia, alkaa vahtia käyttäytymistään hullun lailla, jotta ei vaan paljastuisi luonnevikaiseksi. Silloinhan kaikelta menisi pohja pois.

Nyt kaikki energia suunnataankin muiden luonteiden kyttäämiseen ja heikkouksien ja vikojen etsimiseen. Puhutaan NARSISTISTA ja psykopaatista. Että tiedetään ja tunnistetaan moiset hyväksikäyttäjät ja onnen tuhoojat.

Joo, toi on takuulla narsisti, ja nyt se käyttää minua lähteenään. Ei, olen kylmä ja mitään sanomaton, jotta en pulppua kuiviin! Pitää varoa joka sanaa ja elettä, ettei vaan joudu satimeen.

Kommentit (10)

Vierailija

Olen epäillyt lähipiirissäni tapahtuvan juuri näin! Perikateellisia ja aika riitaista porukkaa! En usko että ovat narsisteja , kuten se oikeasti diagnosoidaan, mutta kateus ja huono itsetunto monella ainakin tuntuu olevan vaivoina!

Vierailija

Jo peruskoulussa opetetaan, että subjekti on toinen peruslauseenjäsen. Ja kuten tästä kertomuksesta huomataan, niin se subjektin käyttö ei ole mitään turhaa hienostelua.

Uusimmat

Suosituimmat