Minullapa on jotain mitä Beckhamit ja Selänteet epätoivoisesti toivovat!!!!

Vierailija

Ihana pieni tyttö, kultaakin kalliimpi :-)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ystävälläni on neljä poikaa, eikä kyllä tulisi mieleenikään ilkkua häntä edes mielessäni koskaan siitä, vaikka meillä on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Haloo! Siinäkin on omat hyvät puolensa, että kaikki lapset ovat samaa sukupuolta: vaatteet ja tavarat pystyy kierrättämään ja ehkä veljkset/siskokset saattavat olla tiiviimpi kööri kuin " sekasisarukset" isompina.

Ylipäänsä olen onnellinen, että meille molemmille on suotu neljä TERVETTÄ lasta. Vaikka moni niin hokee, harva pysähtyy asiaa ihan aidosti ajattelemaan, ellei kohdalle/lähelle satu muunlaisia tilanteita. Joojoo, olen tiukkis, mutta kateellinen ilkeily ärsyttää aina :-/

Vierailija

olen vain yhä edelleen niin hurmaantunut lapsestani että ehkä tässä aloituksessa oli mukana hieman sitä fiilistä että kun sulla on jotain oikein ihanaa itselläsi niin hieman haluat sillä ehkä elvistellä naapureillesi tai sukulaisillesi :-)

Ei kannata ottaa vakavasti!

ap

Vierailija

ja minä olen onnellinen kolmesta lapsestani vaikkei keskimmäinen heistä ole terve. Eipä tulisi mieleenikään olla onnellisempi terveistä lapsistani kuin kultaakin kalliimmasta sairaasta lapsestani. Ihanaa olla kolmen ihanan lapsen äiti! Ja sukupuolella ei todellakaan ole väliä. Kun kaikki eivät saa yhtään lasta edes adoptiolla...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat