Ollaanko ainoa perhe, jossa ei kumpikaan käy missään omilla reissuilla?

Vierailija

Siis tarkoitan tällaisia miesten ja naisten reissuja, risteilyjä, mökkireissuja sun muita. Toki itsekin käy ystävieni kanssa kahvilla, kävelemässä, konserteissa jne., mutta runsaassa ystäväjoukossani ei ole edes ketään sellaista, joka lähtisi jonnekin reissulle, missä ollaan yötä, kanssani.

Kommentit (9)

Vierailija

Okei, oltiin lomalla yks yö mun siskon luona lapsen kanssa kun mies oli vielä töissä ja me lomalla. Ja joskus työmatkoja, joissa voi joutua yöpymään, mutta eipä muuten.

Vierailija

Mun kaverit tosin käy kyllä mökeillä ja festareilla jne, mutta ei vaan itselle ole tullut " tarvetta" lähteä mukaan. Lisäksi muutenkin perheolot (pieni lapsi, miehen työ) vaikeuttaa yli yön matkoja.

Kuitenkin ehdottomasti aion jonkun tuollaisen jututn toteuttaa jos sopiva tilaisuus ja tarve tulee.

Vierailija

Kaveriporukassa kaikilla on pieniä lapsia, joskus muut vievät lapset isovanhemmille ja menevät porukalla mökille mutta meillä ei ole isovanhempia minne viedä joten näiltä reissuilta olemme poissuljettuja. Ei me tyttöporukassa minnekään ehditä, olemme sen verran kiinni lapsissamme ja miestäkin näkee harvoin. Käydään toki kahvilla, baarissa ym. muttei mitään pidempiä reissuja. Miehellä taas kaikki kaverit on lapsettomia ja heillä olis menoja paljonkin mutta minä en niin riemastu siitä että mies lähtee koska on muutenkin niin paljon töissä että saisi olla kotonakin. Toki joskus käy jossain mutta tosi harvoin.

Vierailija

Yhdessä kyllä käydään koko perhe joka paikassa ja ollan myös öitä kotoa pois.

Ei vaan ole ollut tarvetta, ja kyse ei ole tosiaankaan saamisesta.

Vierailija

Emme mekään " harrasta" omia lomia kavereidemme kanssa, työmatkoja kyllä tulee eteen silloin tällöin. Ainoa poikkeus on mökkilaiturin laitto keväällä ja nosto syksyllä, jonka mies hoitaa useimmiten muutaman kaverinsa kanssa (tosin sekin meni viimeksi ihan ilman yöpymistä). Kavereiden kanssa kyllä mökkeillään ja reissaillaan porukalla aina silloin tällöin. Ei ole tullut kummallekaan sen suurenmpaa tarvetta päästä itsenäisesti lomailemaan, mutta suunnitteilla on kyllä tyttöporukan reissu Pariisiin joskus, kun tenavat on isoja ja meillä on riittävästi shoppailurahaa ;)

Vierailija

Itse asiassa miehen kanssa juuri keskustelimme asiasta kesälomalla, kun mies itse otti aiheen esiin ihnettelemällä em. käytäntöä.

Vuodessa on niin vähän lomaa, että vietämme sen mieluusti perheen kesken.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat