Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokia N95, millainen puhelin?

Vierailija

Kaikki kokemukset huomioidaan.

Mitä vaatii esim internetselain? Mikä on RSS-syöttö?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu miten vanhalla Sonera liittymällä yhden biisin lataaminen maksoi kymppejä. Toisaalta esim. Saunalahdelta löytyy liittymä jossa kympillä kuussa saa surffata niin paljon kuin haluaa.

N95 on mielestäni ensimmäinen multimediatietsikka taskukoossa, mutta akunkestossa ja navigaattorissa olisi parantamisen varaa.

Vierailija

5 megap:n kameralla tulee tosi hyvä kuvia (vanha digikamera pölyttyy piirongin pohjalla) ja videotakin on tullut otettua paljon aikaisempaa enemmän.

GPS kestää kauan avautua, mutta sen jälkeen toimii hyvin ja kaupan päälle saa ilmaiseksi suurimpien kaupunkien kartat - olen jo kokeillut muutamassa Euroopan kaupungissa, ja toimii hienosti.

Nettiselain on aivan ehdoton, mulla on esim. tapana tarkastaa päivän sää Forecan sivuilta heti herättyäni, vielä sängyssä maatessani :-) Ja Aihe Vapaallakin tulee surffailtua...

Kukaan ei vielä maininnut musiikkia: N95' n hankittuani en ole enää tarvinnut iPodiakaan, sillä siirsin kaikki biisini kännykkään, joka on kuitenkin aina mukana. Superkätevää!!

Akku on kieltämättä heikoin lenkki, sen joutuu lataamaan päivittäin.

Vierailija

Ainoa miinus on omasta mielestäni se liukukansi, jolla olen muutaman kerran katkaissut puhelun vahingossa. Mutta johtunee sekin, siitä etten osaa sitä käyttää.

Noihin kysymyksiisi en osaa vastata, mutta nettisurffailukin on helppoa.

Vierailija

Akku on tosiaankin surkea. Kestää max. kaksi vuorokautta. Netinkäyttö on helppoa eikä vaadi kai mitään, mutta on kuulemma sikakallista (en tiedä vielä, kun elisa ei ole onnistunut lähettämään yhtään laskua). Navigaattori on täysi susi, hidas ja epävarma. Paras puoli on hyvä kamera, 5 megapikseliä. Videokamerakin kai ok, en ole kokeillut. Äänet ovat hyvät. Puhelimessa on ainakin minun käyttööni ihan liikaa ominaisuuksia, ahdistaa, kun ei osaa/viitsi käyttää niitä kaikkia. Sain äitienpäivälahjaksi täysin yllättäen. Samalla rahalla olisi saanut kannettavan tietokoneen, jolle olisi ollut paljon enemmän käyttöä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat