kroksit on kamalat!

Vierailija

Mikä ihmisiin on tullut, kun pitää pitää tuollaisia pelleuimahallikenkiä joka paikassa. Ne maksaakin kauheesti. Voiko olla kovin mukavatkaan jalassa, kun on muovia!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Näin viimeisilläni ja varsinkin kesäkuumalla jalat turvonneina ne ovat todella ihanat jalassa. Ne ovat leveälestiset eli ne eivät purista mistään, ilmastoidut (reikiä täynnä), keveät jalassa eivätkä hiosta mitenkään. Minua ei kiinnosta yhtään mitä muut minusta ajattelevat. En taida muutenkaan nyt norsun kokoisena hivellä nirppisten silmiä. Hah!

Vierailija

Kai se antibakteerisuus kuluu pois, kun niitä käyttää ja peseekin.

Tappaako antibakteerisuus bakteerit ja sienille jää tilaa kasvaa. Saa helpommin jalkasilsan tai kynsisienen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En itse omista ko. kenkiä, mutta olen niitä sen verran hipelöinyt, että tiedän, että materiaali on muovista kaukana.

Jos on hikoavat jalat, kauanko kestää käyttää ilman sukkia? Kokemuksia kellään?

Vierailija

Joku tätsy tuli vastaan punaiset crocsit jalassa. Ne ei yhtään sopineet sen tyyliin ja on muutenkin rumat, en tajua miksi ihmiset niitä käyttää...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja aidot Crocsit ei hiosta=ei haise jalat koska niissä on antibakteerinen se materiaali. Eli eivät tod ole mitään muovia.

Vierailija

ja aidot Crocsit ei hiosta=ei haise jalat koska niissä on antibakteerinen se materiaali. Eli eivät tod ole mitään muovia.

Ja ne on muuten todella hyvät jalassa, ainoat yhtä hyvät jaloissa olleet on Birkenstockin terveys-sandaalini.

-eräs joka seisoo suuren osan päivästä ja ei vaihtaisi oransseja, limen vihreitä ja mustia Crocksejaan mihinkään-

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja ne on muuten todella hyvät jalassa, ainoat yhtä hyvät jaloissa olleet on Birkenstockin terveys-sandaalini.

-eräs joka seisoo suuren osan päivästä ja ei vaihtaisi oransseja, limen vihreitä ja mustia Crocksejaan mihinkään-

luuletko olevas tyylikäs?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat