Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiinnittymiskivusta, pitäisikö sen tuntua vain kertavihlaisuna vai

Vierailija

voiko olla, että nipistelee samaan paikkaan useamminkin ja välissä on tunnin parin taukoja?

tiedän, että tämä on aihe, joka saa monella karvat pystyyn, mutta jos jollain on tietoa/kokemusta, niin vastatkaa pliis :)

Kommentit (15)

Vierailija

voi herramanjee... ihan eka kerran kuulen moisen asian/nimityksen ja vähän hymyilyttää.. teknistä hommaa tuo raskautuminen näemmä näin nykyään :)

Vierailija

kiinnittymisvihlaisuja..

Ne tulivat uintitreenin välissä, pieni lepo kun oli siinä..

Ja silloin mietin - olenkohan sittenkin raskaana..?

En ollut vielä silloin testiä tehnyt.. :)

Vierailija

Miten ajattelit selviytyä sitten jos joskus tulet raskaaksi?

9 kk epämääräisiä nippailua, vihlontaa ja muita tuntemuksia. Juoksetko heti lääkäriin kun tunnet yhden nipistyksen?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten ajattelit selviytyä sitten jos joskus tulet raskaaksi?

9 kk epämääräisiä nippailua, vihlontaa ja muita tuntemuksia. Juoksetko heti lääkäriin kun tunnet yhden nipistyksen?

Vierailija

Mulla on ollut sellaisia tänään n. 3 tunnin aikana useita, n. 5 minuutin välein. Esikoista tosiaan yritetty nyt 6kk ja koskaan ennen en ole tällaisia huomannut. Ja nyt on juuri kulunut suurinpiirtein viikko ovulaatiosta.

Mutta joo.. voihan tämä olla mitä tahansa, toiveikas vaan olen, kun uusia tuntemuksia :)

Vierailija

olen aikaisemmin tullut aina heti ekasta kierrosta raskaaksi.. joten veikkaan kans kiinnitymis kivuiksi.. tai saa nähä alkaako menkat..

Uusimmat

Suosituimmat