Minusta tupakoivalle äidille ei kuuluisi suoda lasta lainkaan!

Vierailija

Ellei pysty sen vertaa lasta ajattelemaan, että laittaa oman " nautintonsa" syrjään, niin ei pitäisi lasta suoda lainkaan näille hylkiöille!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ehkä oppisit pitämään huolen vain omista asioistasi

ps. miksi tupakoiva äiti on huono?

tupakoida voi myös niin, että lapset eivät altistu savulle.

Vierailija

olen joka kerta lopettanut polttamisen kuin seinään, kun olen positiivisen raskaustestin tehnyt, ja tehnyt sen heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Kuitenkin, jokaisen lapsen jälkeen olen alkanut taas polttamaan, tosin lapseni eivät tänä päivänäkään ole tietoisia siitä, että äiti tupakoi. En ole ikinä polttanut lasten läsnä ollessa. Poltan kotona joko aikaisin aamulla tai illalla kun lapset ovat nukkumassa. Töissä päivän aikana meneekin sitten useampi tupakka. Näinköhän sielläkin osa työkavereista arvostelee minua, olen sentään äiti-ihminen, ja poltan tupakkaa!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ehkä oppisit pitämään huolen vain omista asioistasi

ps. miksi tupakoiva äiti on huono?

tupakoida voi myös niin, että lapset eivät altistu savulle.

Vierailija

JA paheksun myös suuresti niitä äitejä, jotka polttavat lastensa nähden ja heidän lähettyvillään.

Joten kuten siedän niitä, jotka vain kapakassa polttivat satunnaisesti.

Huostaanottoa en menisi tekemään tämän perusteella, mutta toivoisin siis, että tupakoivat naiset eivät tulisi raskaaksi, jos aikovat vielä jatkaa tupakointia jossakin elämänsä vaiheessa.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ellei pysty sen vertaa lasta ajattelemaan, että laittaa oman " nautintonsa" syrjään, niin ei pitäisi lasta suoda lainkaan näille hylkiöille!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija

Ajattelen tasan tarkkaan näin. Minulla on oikeus mielipiteeseeni.

Äidithän pystyvät vaikuttamaan valintoihinsa, kun tulevat raskaaksi. Ellei lopeta tupakoimista, vaarantaa lapsen terveyden, joka on mielestäni tärkeintä ja pitäisi olla äidin ajatusmaailmassa myös sijalla 1. Ellei näin ole, ei ansaitse lasta.

Eri asia ovat nämä vanhemmat sukupolvet, jotka eivät vielä tienneet tupakan vaaroista aikanaan. Nykyisin kuitenkin kaikki tietävät, joten ei lapsia tupakoiville, kiitos.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat