Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette ole harrastaneet seksiä moneen kuukauteen/vuoteen

Vierailija

Pukeudutko koskaan seksikkäästi? Millä asioilla paikkaat seksin puuttumisen parisuhteessa? Entä mistä saat itse iloa? Pettääkö miehesi?

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Seksin puutteen paikkaan harlekiineilla, elokuvilla, omin käsin. Saan itse iloa työstä, lapsesta, kodista, harrastuksista ja ystävistä.

En usko että mieheni pettää, en tiedä miksi hänellä ei ole haluja. Paineita, ehkä ikäkin. Minkäs teet, ei auta vihjaus, vilauttelu eikä suora toiminta. Lähinnä yritän itse olla pettämättä.

Vierailija

voin vitsailla seksistä ja puhua siitä avoimesti (en selibaatista) ystävien kesken. Näytän ulospäin siltä kuin harrastaisin loistavaa seksiä loistavan kumppanin kanssa paljon ja usein, mutta todellisuus onkin toinen. Olen pidättäytynyt seksistä pari vuotta. Tuttavat varmaan luulevat, että baareista olen ottanut itselleni seuraa jne..

Ja seuraa heti saisinkin jos vain " sormeani napsauttaisin" . En vain tarvitse sitä juuri nyt, enkä kelpuuta enää ketään mistään lähibaareista. Oma käsi onkin sitten eri juttu ;)

Vierailija

seksikkäästi, iloa saan monistakin asioista, en ole parisuhteessa (=selitys miksi en ole harrastanut seksiä vuosiin.)

Harvemmin edes kaipaan seksiä. Joskus oviksen aikaan voisi tarvetta olla, mutta useimmiten ei. Enkä masturboi.

Vierailija

Seksin puutteen paikkaan harlekiineilla, elokuvilla, omin käsin. Saan itse iloa työstä, lapsesta, kodista, harrastuksista ja ystävistä.

En usko että mieheni pettää, en tiedä miksi hänellä ei ole haluja. Paineita, ehkä ikäkin. Minkäs teet, ei auta vihjaus, vilauttelu eikä suora toiminta. Lähinnä yritän itse olla pettämättä.

Vierailija

olen nuori ihan nätti ja normaalipainoinen nuori nainen. Poikia minulla on paljon kavereina. Silti en ole harrasta nnut seksiä vuosiin ja se alkaa pikku hiljaa vaivaamaan..

Uusimmat

Suosituimmat