HUI! Hain juuri työpaikkaa johon mulla on kyllä valmiudet mutten ole koskaan varsinaisesti

Vierailija

tuota työtä tehnyt! Katsotaan nyt pääsenkö edes haastatteluun asti...

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

eikä koulutuskaan ole sitä alaa. Sitä vain kiinnostui ja niinpä hain. Ei haittaa jos en pääse edes haastatteluun, olen kuitenkin ollut rohkea jo hakiessani.

Ööö... Miten se muka vaatii rohkeutta hakea jotain paikkaa jonka kriteerejä ei täytä??

Vierailija

Ymmärsin ajatella vasta ekalla työviikolla että hui. Oli tosi haastavaa, kuten sanotaan, eli suomeksi sekavaa ja vaikeaa. Tuntui etten pääse millään kärryille, vaikka perehdyin kaikkeen mahdolliseen myös iltaisin kotona. Tekemisen kautta asiat alkoivat kuitenkin selvitä. Huomasin myös olleeni liian epävarma, ja kysyin kaikesta lähes varmuuden vuoksi. Nyt olen oppinut, millä tarkkuudella minun odotetaan tekeväni työtäni ja menee ihan hyvin. Onneksi hain paikkaa, jota en olisi uskaltanut tehdä, jos olisin tiennyt miten vaikeaa aluksi on. En pelkää työtä, mutta luulin olevani valitsijoilleni pettymys.

Kaikkea hyvää haastatteluun ja jos saat paikan, jota se innokkaasti haasteena vastaan!

Vierailija

Minulla tökkää kaikki mielenkiintoiselta vaikuttavat työpaikkailmoitukset omaan kielitaidon puutteeseen. Siis kun " vaaditaan sujuvaa englanninkielen taitoa" . Nyyh...

Vierailija

eikä koulutuskaan ole sitä alaa. Sitä vain kiinnostui ja niinpä hain. Ei haittaa jos en pääse edes haastatteluun, olen kuitenkin ollut rohkea jo hakiessani.

Vierailija

Mäkin jäin tätä miettimään...

Jos haet jotain tekemään mitä et osaa tehdä mutta olis kiva tehdä esim Graafinen suunnittelija, mitkä on mahikset että oikeasti pärjäät ko. työssä?

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ööö... Miten se muka vaatii rohkeutta hakea jotain paikkaa jonka kriteerejä ei täytä??

Vierailija

Olen siis tehnyt paljon työtä ja tämä uuden tehtävän tyylistä työtä, mutta vastuu olisi suurempi kuin koskaan aiemmin. Sinäänsä se vaati minulta rohkeutta. Uskon pärjääväni työssä ja toivon todella että saisin tämän työn, koska se varmasti avaisi upeita uusia mahdollisuuksia minulle.

Vierailija:

Lainaus:

tuota työtä tehnyt! Katsotaan nyt pääsenkö edes haastatteluun asti...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat