Onko lääkäriä paikalla!!??

Vierailija

Minulla mahalaukun kohdalla vasemmalla sivulla tuntuu sellainen " muljahdus" usein kun liikun, esim. kumarrun. Se tuntuu siltä kuin siellä olisi jokin mötti mikä muljahtaa, osuu kylkiluihin tai vastavaa. Välillä myös siitä kohtaa pistää inhottavasti, mutta se pisto ei kestä kauaa kerrallaan. Käsin mahasta tunnustelemalla en tunne mitään.

Tätä on jatkunut jonkun aikaa. Pelottaa hirveästi että minulla on jokin kasvain mahassa tai suolistossa. Ottaako lääkäri vakavasti tällaisen ooireen perusteella?

Kommentit (10)

Vierailija

kun meidän omalääkäri on täysi idiootti (anteeksi nyt vaan häntä kohtaan), mutta tosi huono lääkäri. Yksityiselle ei ole oikein varaa mennä jos laittavat jotain tutkimuksia, voi tulla kalliiksi :/ Tänään on siinä mahalaukun kohdalla tuntunut siltä kuin alimmat kylkiluut painaisivat johonkin (mahalaukkuun?) ja se tuntuu inhottavalta, pistää. On minulla kyllä jonkun verran läskiäkin tuossa mahan kohdalla. Voiko tällaiset tuntemukset olla psyykkisä? Tai jotain ihan normaalia? Jos kyseessä olisi kasvain, mitä muita oireita olisi? Olen sairauskammoinen, joten panikoin kyllä helposti...:/

AP

Vierailija

Kyllä lääkäri ottaa vakavasti. Ammattitaitoinen lääkäri ymmärtää, että potilaan tuo lääkärin luokse oire, sairaus, HUOLI. Sinuna menisin yleislääkärille huolesi kanssa, mutta se ehkä johtuu siitä, että olen toiminut pitkään tk:ssa.

Vierailija

Huoli pois, jos kasvain on niin iso, että tunnet sen kumartuessasikin, olisit jo viittä vaille vainaa ellet kuollut =D

Eli mikään syöpä se ei ole. Sulla voi olla palleatyrä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat