Minkälainen olet kokoomuksen kannattaja?

Vierailija

Katsotaan pitääkö stereotypiat paikkansa!

Ikä

koulutus

ammatti

perhemuoto

srk

auto

harrastukset

Ja lopuksi

MIKSI olet kokoomuksen kannattaja?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Voisin äänestää yhtä lailla keskustaa tai vihreitä. Vasuritkaan ei ole pahempi vaihtoehto välttämättä. Kunkin kertainen ehdokasvalikoima ratkaisee, mikä on vähiten paha vaihtoehto.

Ikä 30

Koulutus Filosofian Yo, AMK

Ammatti toimihenkilö/insinööri (jääköön varsinainen ammatti paljastamatta)

Perhemuoto naimisissa ja kaksi lasta

Srk väestörekisteri

Auto Volvo, miksei myös Audi tai BMW seuraavaksi, eikä Skodassakaan vikaa ole, samoilla varusteilla saman hintainen.

Harrastukset tavanomaisia ja liikunnallisia, luontoläheisiä. Kävely, opiskelu, elokuvat, uinti, kuntosali jumpat.

Vierailija

Ikä 33

koulutus FM

ammatti puheterapeutti

perhemuoto avioliitossa, 2 lasta

srk ev lut

auto Passat farkku

harrastukset urheilu, taide

Mikään puolue ei ole täydellinen, mutta Kokoomus on vakuuttanut parhaiten. Työntekoon ja yrittämiseen kannustaminen on tärkeimpiä tekijöitä.

Vierailija

30

Psykologi

avioliitossa, yksi lapsi

srk

Volvo

liikunta

Puolue vastaa parhaiten arvomaailmaa. Terve markkinatalous, jota tukitoimet eivät vääristä. Ohjaa työnteolla rikastumiseen ja kannustaa yrittämiseen.

Vierailija

Ikä 31

koulutus lukio ja kauppakorkea

ammatti sihteeri/asiakasneuvoja

perhemuoto avoliitossa (+ 2 miehen lasta joka toinen vkonloppu)

srk ev.lut

auto Audi

harrastukset koira

Ja lopuksi

MIKSI olet kokoomuksen kannattaja? Kannatan tuloeroja, rikkaille enemmän rahaa. Köyhien oma syy olla varattomia!

Vierailija

31v

Ylioppilas

Opiskelija (hoitoala)/maatalon emäntä

Aviomies ja kolme lasta

Ev.lut.

Kaksi

Käsityöt ja partio

Kannatan aina henkilöä, mutta yleensä se oikea on löytynyt kokoomuksen listoilta.

Vierailija

Lainaus:

Katsotaan pitääkö stereotypiat paikkansa!

Ikä: 35

koulutus: yliopistotutkinto. Kanna

ammatti: keskijohtoa

perhemuoto: naimisissa, 1 lapsi

srk: en kuulu

auto: ei ole

harrastukset: virkkaus, lukeminen, liikunta ja teatteri

Ja lopuksi

No en mä kovin fanaattinen kannattaja ole, mutta mä uskon siihen, että pitää itse ottaa vastuu omasta elämästään ja perheestään. Mä yleensä äänestän joko kokoomusta tai vihreitä. Joskus RKP:tä, tosin en ole suomenruotsalainen.

Vierailija

ikä - 26 vuotta

koulutus - FM

ammatti - opiskelija

perhemuoto - avioliitossa, ei lapsia

srk - siviilirekisteri

auto - 1 kpl, farmari

harrastukset - lukeminen ja "häröily", nettisurffailu, matkustelu

MIKSI olet kokoomuksen kannattaja? - Kunnioitan suomalaista työtä ja ahkeruutta ja yritteliäisyyttä, siksi haluan kannattaa puoluetta, joka kannustaa siihen. Joskus olen myös äänestänyt Keskustaa, jos sieltä on löytynyt itselle parempi ehdokas (= nuori koulutettu nainen, jolla samansuuntaisia ajatuksia kuin itsellä).

Vierailija

34

FM

koordinaattori kv-yrityksessä

naimisissa, kaksi lasta

ev.lut.

kaksi autoa, ns. perhefarmari ja "kauppakassi"

lukeminen, liikunta

Kokoomus vastaa puolueista parhaiten arvomaailmaani.

Vierailija

Ikä 28

koulutus AMK (siis opiskelen tällä hetkellä)

ammatti Ravitsemustyöntekijä

perhemuoto aviossa, 2 lasta

srk ev. lut.

auto volvo

harrastukset lukeminen, penkkiurheilu

Ja lopuksi

MIKSI olet kokoomuksen kannattaja? Aina osunut nappiin ehdokasvalinta, aikaisemmin en tietoisesti katsonut puoluetta vaan henkilöä. Nytkin ehdokkaani on Kokoomuslainen.

Vierailija

Ikä

koulutus: KTM

ammatti: markkinointitehtävissä

perhemuoto: avioliitto, kaksi lasta, joita minä hoidan kotona

srk: emme enää kuulu kirkkoon

auto: kaksi vanhahkoa autoa, niiden arvo

harrastukset: eipä tässä pahemmin millekään harrastuksille liikene aikaa. Ehkä ruuanlaitto ja musiikin kuuntelu, jos ne harrastuksiksi lasketaan...

Ja lopuksi

Olen kokoomuksen kannattaja, koska uskon että yrittäjähenkisyys (ei siis tarkoittaen vain oman yrityksen perustamista vaan sellaista suhtautumista mihin hyvänsä työhön että sitä tekee niin täysillä kuin tekisi jos se olisi oma yritys) on se tapa jolla hyvinvointia rakennetaan koko kansalle. Jos kaikki heittäytyvät vain passiivisiksi "miksi mä raataisin kun joku muu aina tienaa enemmän" -tyypeiksi niin kohta ei ole mitään mitä antaa kellekään, ei ahkerille eikä laiskoille.

Vierailija

En taida antaa kovin organisoitunutta kuvaa Kokoomuksen äänestäjistä, mutta puolustuksekseni on sanottava että laitan parhaillaan ruokaa lapsille ja muutenkin juoksen eestaas samalla kun kirjoitan.

Vierailija

35

valtiotieteiden tohtori

lehtori

eronnut, 3 lasta

ev.lut.

ei autoa

Elixian ryhmäliikunta + juokseminen

En ole mikään fanaattinen kannattaja, mutta huomaan usein olevani samaa mieltä asioista kokoomuslaisten kanssa. Olen äänestänyt aina kokooomuslaista lukuunottamatta muutamia pressanvaaleja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat