Mies uhkaa jättää jos en lopeta huutamista!

Vierailija

Tiedän että se on huono tapa, mutta ainakun hermostun korotan ääntäni. Tätä olen " harrastanut" jo 26vuotta. Kotona meillä jo lapsena hoidettiin kaikki asiat huutamalla ja se malli on sieltä asti tullut. Olen yrittänyt hillitä itseäni, mutta aina se ääni vaan koronee.

Mies sanoi suoraan että seuraavan kerran kun huudan hän lähtee kävelemään.. Miten tälläisestä pääsee eroon, siis huutamisesta?

Kommentit (9)

Vierailija

Mies on vaan siihen mennessä suuttunut ja aloittaa mykkäkoulunsa. Riidellään siis ihan eri tavalla. En vain pysty hyväksymään sitä että miehen tapa riidellä olisi muka parempi. (Okei naapurit... mut muuten en voi käsittää miten viikon mykkäkoulu on parempi kuin muutaman minuutin huuto)

Vierailija

Ja lapsille olen huutanut tasan yhden kerran ja silloin säikähtivät niin pahasti, etten toista kertaa erehdy huutamaan...=(

Kun tekee mieli huutaa, niin poistuu paikalta. Sulkeutuu vessaan tai lähtee vaikka kynimään kukkapenkkiä. Toimii meillä.,

Vierailija

Itselläkin se " opittu" ja peritty malli, kotona huudettiin aina kaikesta ja itsestäni huomaan että huudan tosi herkästi, tai ainakin korotan ääntäni jos en huuda. Lapsillekin tosi herkästi.

Pitäisi vaan oikeasti koittaa hillitä " hermojaan" ja oppia pois tuosta huonosta opistusta tavasta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mies on vaan siihen mennessä suuttunut ja aloittaa mykkäkoulunsa. Riidellään siis ihan eri tavalla. En vain pysty hyväksymään sitä että miehen tapa riidellä olisi muka parempi. (Okei naapurit... mut muuten en voi käsittää miten viikon mykkäkoulu on parempi kuin muutaman minuutin huuto)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat