Käytettekö uimassa kuukautisten aikana tampaxin kanssa ?

Vierailija

Voiko luottaa että se pitää ! Itsellä kylläkin aika niukka vuoto.

Kommentit (15)

Vierailija

joka ei ole koskaan käyttänyt tamppoonia ja vauva uinnissa pitäs käydä...

Mun tarttee varmaan myös kokeilla, mutta kyllä jännittää. Pitäs varmaan testata vähän etukäteen...

Vierailija

kuukautisten aikana tampoonin kanssa, mutta päättänytkin jäädä sitten kotiin. pääsehän sitä sitten vuodon loputtuakin. eli minä en luota ainakaan että se pitäisi (runsas vuoto). mutta kokeillut en ole joten en voi sanoa pitääkö vaiko ei.

Vierailija

Menen siis uimaan ! Ja palaan tampaxin käyttäjäksi. viimeks käytin niitä teinivuosina...

On tälläkin mammalla murheet.... Hyvää päivän jatkoa kaikille ja on se kyllä hyvä tämä av- palsta :---DDD

Vierailija

Päivälläkin pakko pitää yösidettä ja vaidettava parin-kolmen tunnin välein muuten vuotaa yli ja käyn uimassa perheuinnissa. Ob tai Tampax kotoa lähtiessä ja heti uinnin jälkeen pukuhuoneessa taas side. En ainakaan ole huomannut eikä kukaan ole huomattanut että olisi vuotanut. Eli voit luottaa siihen varsinkin kun on niukka vuoto. Tee suihkussa hyvä alapesu ennen uintia.

Vierailija

Eikös se tampax ole kauhean pieni? Miten sen kanssa voi uida? Eikö kellukkeen pitäisi kelluttaa? Itse olen jo oppinut uimaan ilman apuvälineitä. t:Yasmin 27v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat