Mitä voisi ostaa 6-vuotiaalle tytölle synttärilahjaksi?

Vierailija

Nyt tarvii vähän tyttöjen äitien apua.. =) Itselläni vain poikia, joten en oikeen tiiä mitkä jutut 6-vuotiaiden tyttöjen mielestä on nyt in.

Kiitos

Kommentit (8)

Vierailija

Ja siitä, miten he nykyään alkavat olemaan jo vanhoja tuossa iässä, ettei prinsessajutut tai nalle Puh enää kiinnosta.

Kun minä olin pieni, niin kyllä olimme paljon lapsellisempia ja todella lapsia tuossa iässä. Nalle Puhkin oli vielä ihan in kuusi vuotiaana.

Vierailija

Kun mun tyttöni oli 6v, se ei leikkinyt millään muulla kuin pehmoilla, tykkäs aivan älyttömästi.

Sitten vois ajatella jotain peliä, Afrikan tähti tai Inkan aarre on hyviä. Junior-Monopoli myös. Tuon ikäinen alkaa jo tykätä kivoista vaatteista, nätti eskarimekko ja neuletakki vois olla hyvät. Koko varmaan jotain 116 tai 122.

Vierailija

Mekko tai hame olis kiva vaatteista. Rannekello, kaulakoru, korurasia, säästöpossu, lautapeli, tietokepeli, pleikkapeli(jos pleikka), tehtäväkirja, joku ihana esim. koirapehmo, lakanat, pyyhe, syksyksi joku nätti pipo ja sormikkaat, korvikset(jos reiät), dvd, käsilaukku, tamagotchi(en tiedä miten kirjoitetaan), kirja(esim joku eläintietokirja), ystäväkirja, tarroja, tarrakirja, päiväkirja, yöpaitamekko, aamutossut(yleensä koko 30-31)..

Jos näistä olis vaikka apua.

t:kolmen tytön äiti (10v, 6v, 2v)

Vierailija

Pieni pehmokoira, hyvät värikynät ja prinsessavärityskirja, kaikki Hello Kitty-tavara esim. sukat, huivi, tukkapampulat ja pinnit.

Vierailija

Ja nalle puhia kyllä katsotaan mutta sitä leikkiä ei ehkä leikitä. Meidän 6-vuotias sanoo Bratseistä että ne on isojen tyttöjen nukkeja eikä halua semmoista. Aika paljon on lapsesta kiinni. Meillä tyttö pitää vaatteista ja varsinkin hameista ja mekoista. Hiusjutut on myös in.

Vierailija:

Lainaus:

Ja siitä, miten he nykyään alkavat olemaan jo vanhoja tuossa iässä, ettei prinsessajutut tai nalle Puh enää kiinnosta.

Kun minä olin pieni, niin kyllä olimme paljon lapsellisempia ja todella lapsia tuossa iässä. Nalle Puhkin oli vielä ihan in kuusi vuotiaana.

Vierailija

Lelut jotka nyt 6 vuotiaille sopivat, mutta myös isojen tyttöjen tavarat ovat kivoja kuten taskulamppu (meillä tyttö sai 5v lahjaksi vartan pinkin perustaskulampun ja se on ollut käytössä varsinkin nyt talviaikaan melkein joka päivä jo yli vuoden ajan!). Myös säästölipas kolikoille ja sisälle muutama kolikko on ollut kiva lahja, samoin lasten korurasia ja sisälle jotain lasten koruja ja ponnareita/peili.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat