illalla nega,yön jälkeen haalee +...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei, aikasemmin täs lähiaikoina oli jotain juttua et joku oli illalla testannu ja oli näyttäny negaa ja sit aamulla oli viä vilkassu testiä niin oli näyttäny haaleen plussan...niin mitä mieltä asiasta ootte, voiko luottaa et raskaana olis tollases tapaukses? mä kun aattelen asiaa niin negaahan testit voi näyttää väärin mutta plussa on aina plussa....eikö? toisaalta eihän testiä pitäis enää tulkita 10 minuutin jälkeen...mutta...mitä mieltä ootte??? tai se kellä näin on tapahtunut/näyttänyt niin onko sit myöhemmin tullu selkee plussa heti ajallaan testauksesta vai onko koskaan näyttäny negaa ja menkat alkanu?!....

Kiitti jos joku viittii vastata.... :)

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä aamulla testi näytti negaa, vilkaisin päivällä sattumalta uudelleen testiä ja haamu viiva oli tullut 6h aikana. Kaksosia odotellaan :) Kannattaa aina uusia ,jos jää epäselväksi. Ja mielestäni testihän ei voi näyttää plussaa ellei virtsassa ole raskaushormonia ,mutta taas siinä just lukee ettei saa tulkita 10min jälkeen...

Vierailija

raskaudessa apteekin omalla haalea viiva varmaan n.10 min jälkeen..jätin testin vessaan kun ei näyttäny mitään ja myöhemmin kun katsoin niin näytti.Haaleat oli molemmilla kerroilla,mutta uskoin siihen enkä tehnyt sen enempää testejä. Sit ois vaan menkat alkanu jos en olisikaan ollu raskaana,ei sen kummempaa. Tosin olin aika varma oireiden perusteella että olen raskaana. :)

Nyt rv 11+1

Vierailija

Minulla apteekin oma näytti selvää plussaa parin tunnin päästä. Edellisenä päivänä jollain heikommalla (Pregnant Stick, tms) testillä haamu.

Vierailija

roskishaamu ollut nega, eli menkat alkaneet. Heille se oli positiivinen asia, sinulle varmaan ei... Tsemppejä yritykseen, jos roskishaamu ei muutu plussaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat