Gallup: Ehditkkö käydä synnärillä ollessasi sairaalan kahviossa?

Vierailija

Itse olin sairaalassa sektion vuoksi ma-aamusta pe-iltapäivään - enkä ehtinyt käydä sairaalan kahviossa kertaakaan!

Asia tuli tänään mieleeni kun kävimme vauvan kanssa lääkärissä sairaalassa ja siellä kahviossa näin parikin uutta äitiä sukulaisineen ja onnittelukortteineen.

Itselläni oli aikoinaan ihan täysi työ pysytellä vauvan kanssa sairaalan päiväohjelman perässä. Jos vapaata jäi, käytin sen lepäämiseen.

Mitenkäs te muut, oletteko jättäneet vauvan synnärin vauvalaan ja lähteneet sumpille?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

olin sen verran huonossa kunnossa, ja mies toi kahviosta pullat huoneeseeni ja ekalla reissulla ei edes käynyt ketään katsomassa miehen (perhehuone) lisäksi.

Vierailija

Vauvan voi aina ottaa mukaan sängyssään jossa se uinuu tai aina sen voi jättää ammatti ihmisille, sitä varten ne hoitsut siel on, auttaa äitejä ja vauvoja. Minulle ainakin sanottiin että onniin ihana tytteli että sitä saa tuoda heille useamminkin jos itse halusin huilia.

Vierailija

Toisen lapsen syntymän jälkeen hoitajat kehottivat kävelylle päivittäin koska olin aika tuskainen ja valvoin 24h ja vaan tuijotin vauvaa, silloin kävin myös hampurilaisella.

Vierailija

kun kaikki ruuat ja kahvit ym välipalat sai osastolla, käytävältä jääkaapista sai hakea mehuja, jogurtteja, juustoa, hedelmiä ym koska vaan. ekan kanssa 2vrk, 2.n kanssa 4vrk.

Vierailija

Ennen lounasta ja illalla. Nautin kun sain lukea iltapäivälehdet ja nauttia kahvikupposeni pullan kera rauhassa, ilman vauvaa, hösöttäviä hoitajia ja muita hassahtaneita äitejä =)

Oma rauha on minulle tärkeää edelleen´, vaikka äiti olenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat