Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä, oma iso kaksio tai pieni kolmio Espoosta - ei meinaa löytyä...

Vierailija

Asunnonvaihtokuume on kova, mutta kun hyvää ei tunnu olevan tarjolla. Kuukausia olen pitänyt silmät auki, ja samat (kaameat tai ylihinnoitellut) kämpät vaan ovat tarjolla.

Kehä I:n läheisyys on toiveena, monistakin syistä. Onko niin, että kannattaa vielä odotella pidemmälle syksyyn, vai pitääkö alkaa katselemaan vuokra-asuntoja?

Uskohan tässä loppuu kesken. Ettei täältä löytyisi hyvää vinkkiä, mistä kannattaisi kysellä?

Kommentit (15)

Vierailija

Mun sisko osti just Matinkylästä kerrostalo kolmion hintaan 160 000 ja oli hyväkuntoinen vielä. Koulut ja päiväkodit ihan vieressä. Ett on ihan mahdollista.

Vierailija

Ymmersta ei oikein seutuna nappaa, muuten 2 voisin ostaakin teidän asunnon :) Lasten päivähoitopaikka on nyt se suurin tekijä, joka vaikuttaa haluamaani sijaintiin. Siksi kehä I.

Muita asunnonmyyjiä liikkeellä? Kertokaahan rohkeasti vaan!

-ap-

Vierailija

josta ap ei pitänyt. Kandee kyllä tulla tänne käyskentelemään, tässä on pieni pläntti kerrostaloja ja ympärillä ihana omakotitaloalue. Kaksi päiväkotia ja koulu löytyy. Ympärillä metsää, jossa menee pyörätie. Kaikki Kauniaisten palvelut vieressä. Siis aivan ihana paikka! Kunpa vaan nykäsis jostain 400000, niin vois myydä tän ja muuttaa suureen, suureen taloon :)

Vierailija

mutta kyllähän se realistinen hintakatto pyörii siellä 170 t¿:n nurkilla. Eli noihin ihaniin uusiin asuntoihin ei ole varaa, plääh.

-ap-

Vierailija

Ei tosin ole vielä ilmotusta. Vinkkinä vaan Ymmersta Espoossa. Uudehkoja, järkevän hintaisia pieniä kolmioita oli ainakin pari viikkoa sitten myynnissä kaksikin. Espoossa sijaitsee, junalla Pasilaan 17 min ja keskustaan 22 min. Suosittelen!

Vierailija

ja jos se täyttää nuo muutamat toiveet joita minulla on :)

Eli ihan vakavalla mielellä tässä ollaan, rahatkin käytännöllisesti katsottuna takataskussa...

-ap-

Vierailija

ilmoittautua vaikkei sitten koskaan asuntoa sitä kautta ottaiskaan. Kehä I:n lähettyvillä paljon asuntoja, esim. Laajalahdessa. Tosin, niitä voi olla vaikea saada, ainakaan kivaa kämppää... Mutta aina kannattaa yrittää!

Uusimmat

Suosituimmat