Jaahas.. näinkö tämä meneekin..?

Vierailija

Mieheni,kihlattuni, jonka kanssa olemme juuri muuttaneet yhteen, kouluikäiset lapset ovat nyt olleet meillä toista viikkoa, ekaa kertaa näin kauan(itselläni myös samanikäiset lapset). Minulla alkoi jo työt, mutta muut lomailevat vielä.

töistä tullessani teen nopeasti ruoan, jota riittää myös seuraavalle päivälle lounaaksi, pesen ja pyykkään, teen siis kaikki.

Kun sitten tänään töistä tullessani tein ruokaa, sanoin miehelle, että minä en muuten sitten viikonloppuna tee ruokaa, on sun vuoro välillä kokata, jos sopii, sanoikin mies siihen, että kuule, mä olen aina ollut semmonen, että teen asioita,jos ne mua huvittaa, jos ei huvita, jätän tekemättä ja jos naputat niin varmaan menee sukset ristiin..

ja m inä kun olin ajatellut, että miehestä olisi jopa helpotusta, apua minulle, kun muuttaa tänne meille, ettei inun tarvitsisi aina yksin tehdä kaikkea ja nyt on kotihommat vaan lisääntyneet mininverron. Näinkö tämä aina menee?

Kommentit (14)

Vierailija

En tiedä, sanoiko leikillään vai ei, mutten jäänyt sitä miettimään. sanoin vaan niin, että noin et minulle puhu, olen sanonut sen jo aiemminkin! sanoin myös, etten minäkään sinulle noin puhu, siihen mies vastasi, että pidä sit suusi kiinni!

itkettää ja harmittaa, miten voin taas olla näin tyhmä! Minä kun luulin vihdoinkin löytäneeni sen oikean.. :( ap

Vierailija

Miten voi olla mahdollista, että tuollaiset piirteet miehestä eivät aiemmin ole paljastuneet? Toki symppaan sua ap, noin ei saa ketään kohdella, mutta olisiko nyt myös hieman peiliin katsomisen paikka? Miten on mahdollista, että äiti-ihmisenä olet tuollaisen tyypin valinnut, vaikka yksi ero jo takana?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat