Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yön aikana ilmestynyt haamu...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei, aikasemmin täs lähiaikoina oli jotain juttua et joku oli illalla testannu ja oli näyttäny negaa ja sit aamulla oli viä vilkassu testiä niin oli näyttäny haaleen plussan...niin mitä mieltä asiasta ootte, voiko luottaa et raskaana olis tollases tapaukses? mä kun aattelen asiaa niin negaahan testit voi näyttää väärin mutta plussa on aina plussa....eikö? toisaalta eihän testiä pitäis enää tulkita 10 minuutin jälkeen...mutta...mitä mieltä ootte??? tai se kellä näin on tapahtunut/näyttänyt niin onko sit myöhemmin tullu selkee plussa heti ajallaan testauksesta vai onko koskaan näyttäny negaa ja menkat alkanu?!....

Kiitti jos joku viittii vastata.... :)

Kommentit (11)

Vierailija

kävi just samoin kun sulla. Sama testi. Tein uuden testin muutaman päivän päästä ja se selvä plussa. Ultrassa laskettu aika siirtyi viikolla taakseppäin. Nyt 2,5v poika.

Vierailija

Mulla testi näytti negaa, vaikka olin raskaana, tosin ei kyseessä mikään haamutapaus. Mutta aina jos epäselvää, niin uusi testi auttaa ratkaisemaan tilanteen parhaiten

Vierailija

Niin, kun esikoisesta aikanaan kolmisen vuotta sitten testasin, niin mulla tuli TOSI haalea haamuviiva ja sitä sitten kanssa mietittiin että onko vai ei se viiva ollenkaan... Testasin aika aikaisessa vaiheessa enkä nyt muista tuliko se haamu ihan siinä oikean ajan puitteissa vai vähän myöhemmin mutta lopputulos oli siis että olin silloin jo raskaana, eli haamu ei näyttänyt väärää tulosta ainakaan minun kohdallani :) Tein kuitekin sitten vähän myöhemmin uuden testin ja asia varmistui.

Vierailija

sählää tossa lattialla :)

uudella testillä se selviää, itekin testasin parin päivän päästä uudestaan ja silloin ei enää ollut epäselvyyksiä.

Vierailija

luin sit uudelleen... siis eihän sulla noin ollu käyny vaan jollain muulla. Mut siis mulla noin kävi. Mutta tiedän myös toisin käyneitä, eli et ei sit olekkaan raskaana. Mutta uusi testi vaan!

Vierailija

Nyt mulla on kp33/28-31 ja se roskishaamu tuli kp30,sit kp 32 oli taas haaleen haamu yön jälkeen aamulla...kp32 tuli kerran vessassa käydessä pyyhkien rusehtavan punertavaa paperiin, mut ei sit enempää eikä viä oo vuotokaan alkanut....entiä kuin tässä käy..toivotaan parasta...eihän toi tarvi olla huono merkki tollanen olematon " vuoto" ....???eikä kyl menkatkaan...mul kyl on ollu välil minimenkat:n.1,5 päivää vaik yleensä on 2,5-3 päivää...oireita ei oo, mut ei niitä ollu esikoisestaan mitään ennenkun joskus 8-10 viikoilla pientä etomista iltasin.

Tätä kakkosta ollaan nyt ootettu tulevax 17 kk.

Heidi84: juu testit ovat olleet vanhentuneita kun on haamu ilmaantunut mut sitä juuri halusinkin ihmisiltä kysellä et onko vanhentuneet haamut olleet myöhemmin negoja vai selkeitä plussia.

Ja kun olen sitä mieltä (ja monet muut) että testiinhän ei plussa-viivaa kaikenjärjen mukaan tule ellei oo raskaushormonia virtsassa.Nega voi olla plussa mut plussa(haamukin sellanen) on plussa...

Oliver: näin onnelllisetihan esim.sulla on käyy et vanhentunut haamu on ollut plussa...ei näin tietenkään käy kaikilla mutta...Apteekin oma testi mullakin molemmilla kerroilla kyseessä

Mäkin aattelisin et APTEEKIN OMA ois luotettava ja vanhentunutkin haamu plussa...(mut koskaanhan ei tietty voi olla satavarma)

no peukut pystyyn et ferrari ei kaasuta paikalle!

-Minttis-

Vierailija

haamuplussa (5-10min kuluttua testi tekemisestä ei näkynyt mitään) on nyt 1½ v. :o)

Haamuplussan havaitsin kun oli palattu useampi tunti testin tekemisen jälkeen kylästä kotiin.

Kaksi päivää myöhemmin tein muistaakseni Predictorin testin (ei yhtä herkkä kuin Apteekin oma) ja se näytti jo selvää plussaa.

Vierailija

eikö niissä testeissäkin lue se aika minkä ajan päästä tulos pitää katsoa? Johan se testi on yön jälkeen vanhentunut.

Mulla on parikin kertaa näyttänyt plussaa kun testi vaan on tarpeeksi kauan seissyt.

Vierailija

Tee sillä testi ja jos se on nega, niin sitten voit uskoa siihen. Herkkyys 10 on jo tosi herkkä ja näyttää ainakin ennen kuukautisten alkua myös positiivisen.

Uusimmat

Suosituimmat