Kohdunulkoinen raskaus pelottaa

Vierailija

Tänään kp 28 ja menkkojen normaali alkamispäivä. 4 päivänä jo plussan testannut. Välillä nippailee oikeaa munasarjaa ja jomottelee, pelkään nyt, että on kiinnittynyt sinne :( Vuotoja ei ole.

Kommentit (15)

Vierailija

Mahaa nippaili jatkuvasti, muutaman päivän ajan juuri niinä päivinä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Nyt menossa rv 17 ja kaikki hyvin. Ultrassakin käyty ja kyllä siellä masussa ihan oikea vauva on. Eiköhän sinullakin. Käsittääkseni nuo vatsan nippailut kuuluvat jopa asiaan. Joten voit olla huoletta:)

Vierailija

Kaikenlisäksi kun koko ajan terkkailee itseään, tunteekin kaikki tuntemukset selvemmin ja voimakkaammin. Muistaakseni kaikilla tutuillani on ollut jos jotain nippailua koko alkuraskauden, sitten ne muuttuivat vauvan liikkeiksi ja ties miksi asiaankuuluviksi vaivoiksi.

Vierailija

joka vei yöunet. Kaikki sujui kuitenkin hyvin. Ystävälläni, jolla oli kohdunulkoinen, kivut tulivat vasta viikon 8 tietämillä, ei alussa. Kivut olivat todella kovat, joten tilanteen vakavuus kyllä selvisi nopeasti.

Onnellista odotusta sinulle ap!

Vierailija

siitä asti, kun kuukautisten piti alkaa. Muita oireita ei ole, ja pelkäänkin, että jotain tapahtuu=/.

Eka ultra kahden viikon päästä. Mulla eka raskaus kyseessä, joten siksikin varmaan kaikki mahdollinen huolettaa.

Täytyy mainita, että ei mua vatsaan varsinaisesti satu, tuntuu vaan ajoittain nipistelyä. Kai se on sitä kohdun kasvua.

Vierailija

että vaikka kohdun ulkoisessa hcg nousee hitaammin, voi tuloksena olla positivinen testi. Ja kai yleensä onkin. Itselläni kohdunulkoisessa selvä plussa sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Ap:lle lohdutukseksi: mulla ei ollut mitään oireita ennen kovia mahakipuja. Normaaleissa raskauksissa sen sijaan on ollut kovastikin nippailua.

Vierailija

minäkin testasin 2pv ennen jo selvän joskin haalean plussan, sitten menkkojen alkupäivänä selvän. Nykyiset testit on niin herkkiä, että ne voivat näyttää kyllä ku:nkin jo hyvissä ajoin.

11

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat