Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetän 1,5kk vauvaa, joko uskaltautuisi vaikka jumppaan?

Vierailija

Niin kovin tekee salille ja jumppaan mieli. maitoa mulla tulee aika hintsusti ja jätkä syö miten syö, välillä tiheästi, välillä pitempi tauko. Pumpattua en ole saanut ja korviketta ei oikein uskalla antaa, esikoisella oli paha maitoallergia ja itse olen kuopuksen vatsavaivojen vuoksi maidottomalla...

Uskaltaisikohan sitä jo lähteä vaikka salille? kuinka kauan uskaltaisi olla pois? 1-2h?? Sitten hätätapauksessa voisi antaa korviketta mutta jos lähtis niin että just syöny (tosin väliin ottaa vaan lyhyitä imuja, ehkä minuutin, sillä ei ole masu kauan täysi).

Mites muut, ootteko jo uskaltautuneet ilman vauvaa harrastamaan?

Kommentit (7)

Vierailija

Aloitin tosi varovasti, koska mitään rankkaahan ei saa tehdä ennen jälkitarkastusta.

Itselläni meni tunnille menoon vain 5 min joten ehdin hyvin takaisin vauvaa syöttämään. Muutenkin tähtäsin tunniin siihen kun vauvalla oli sellainen pitempi tauko imetyksessä.

Joskin myöhemmin pienen rytmit muuttuivat ja lopetin jumpan. Odottelen, että lapset ovat vähän isompia ja sitten aloittelen pikkuhiljaa jotain uudelleen.

Vierailija

pumppaamalla ei maitoa tule, en heru pumpulle ja jos joskus onnistun saan 50 ml ihan max.

Kyllä mä salille uskaltautuisin jo! Eihän siel tarvi isoja painoja käyttää.

Mutta siis uskaltaako muuten? Ettei vauva " kuole nälkään" ? Jos lähtee heti kun syöny...

Ap

Vierailija

Minulla tosin tulee todella paljon maitoa jota myös luovutan joten sitä on aina jääkaapissa. Itse siis imetin ja lähdin sen jälkeen. Tunnin lenkillä olen kääynyt ja aina olen kerennyt takaisin kotiin eikä isän ole tarvinnut syöttää. Eilen käytiin esikoisen kanssa uimahallissa ja oltiin poissa 2 tuntia. Hyvin oli mennyt sekin aika eikä ollu tvauva ruokaa vailla tuona aikana. VAuva siis nyt 3kk.

Uusimmat

Suosituimmat