Alkuraskauden vuoto

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kertokaahan kuinka monella on silti kaikki hyvin mennyt vaikka rv6 vähäistä vuotoa tuleekin.

Enimmäkseen ihan ruskeaa vuotoa ollut mutta nyt pelotaa jo valmiiksi.

Kipuja ei ole onneksi.

Lohduttavia sanoja ja kokemuksia löytyisikö..

Kommentit (5)

Vierailija

meni kaikki hyvin! Vuotelin rusehtavaa viikot 6-11 (muutamaan otteeseen kirkastakin) ja sitten kunnon verivuoto 11+0.Vuoto tuli etisestä istukasta, raskaus jatkui normaalisti, ja nyt sylissä tuhisee 5 viikkoa vanha poika!

Toivottavasti sinullakin menisi kaikki hyvin!

T:Ipanapiina ja pikkuisetx3

Vierailija

Muistan elävästi sen tunteen mikä itselläni oli alkuraskaudessa... Olimme toivoneet / yrittäneet lasta reilut 2 vuotta. Minulla oli vahva tunne siitä, että nyt olen raskaana. Kuitenkin kp 33 alkoi vähäinen ruskea vuoto ja saman tien tuli itku (en siis ollut tehnyt testiä vaikka kierron pituus olikin ollut edellisissä kierroissa n. 29 -- olin päättänyt etten tee enää yhtään negatestiä...)

Ruskeaa, vähäistä vuotoa oli neljä päivää... viimein aloin uskomaan, että kierto ei yksinkertaisesti " lähde normaalisti käyntii" , ja josko kuitenkin olisin raskaana... Tein testin, kun rv oli 5+0. Olin mykistynyt! Olin todella raskaana!

Vähäistä ruskeaa vuotoa oli kaikkiaan kuusi päivää, ja sain neuvolasta ohjeet, että niin kauan kuin vuoto ei muutu kirkkaaksi niin voin olla rauhallisin mielin.

Nyt rv 20+2, ja maha kasvaa ja " mellastus" masussa on kova!

Joten älä menetä toivoasi!!!!

Kesäisin terveisin

eskotar ja mellastaja

Vierailija

oli runsasta kirkasta veristä vuotoa n. rv 12 ja n.rv 17 ja tuloksena terve tyttö. Vuodot paljastui synnytyksessä istukan pieniksi repeämiksi.

Vierailija

Mulla tuli ruskeaa vuotoa rv 4 ja 5 parin, kolmen päivän ajan. Rv 5+6 alkoi ruskea vuoto taas, joka parissa päivässä vaihtui sitten selkeän punaiseksi ja rv 6+1 sain keskenmenon. Mutta: raskausoireenikin (rintojen kipuilu) hävisivät noin rv 5+6.

Kun menin lääkäriin vuodon takia, hoitaja oli sitä mieltä että alkuraskaudessa voi tulla välillä runsaastikin jopa veristäkin vuotoa, eikä raskaus mene silti kesken. Mutta kun kuuli että rinnatkaan eivät ole enää kipeät, sanoi vaan että " raskaus taitaa sitten ikävä kyllä olla päättynyt" .

Eli jos sulla on vielä oireita niin vähäinen vuoto ei todnäk. merkitse mitään. Itse olen nyt rv 4+5 mutta en vielä uskalla innostua raskaudesta, sillä mulla on taas näitä vuotoja! Ollut oikeastaan koko tämän viikon. Odottelen rv 7 ultraa, jotta nähdään onko raskaus oikeassa paikassa ja näkyykö syke. Jos siis pääsen sinne asti. Tsemppiä sulle!

Vierailija

vuoto joskus rv5-6 paikkeilla ja sitä kesti aina viikoille 12 saakka.

Vutoa oli päivittäin ja se oli ruskeaa aina muuten paitsi yhtenä päivänä jolloin tuli verta. Välillä vuoto oli runsaamapaa ja välillä niukempaa. Minulla vuodon syy ei selvinnyt.

Nyt tuossa vieressä tuhisee 5 viikkoinen tyttö <3

Alkuraskauden vuodot ovat yllättävän yleisiä, joten yritä ottaa rauhallisesti ja nauttia raskaudestasi. Onnellista odotusta! :)

Sirdamiini + typy

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat