TCM yhdistelmävaunut, sanooko kenellekään mitään?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kolmipyöräiset, käsijarru. Ihan outo merkki minulle. Yritin googlettaakin, mutta mitään en löytänyt.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä on muuten kolmet Hauckit käytössä, joten tuttu merkki on ja todella tyyväinen olen ollut. Kaikki olen tilannut saksasta muutaman kuukauden välein. Noita vaunuja vaan mitkä näin ei taida olla Hauckinkaan sivuilla. Täytyy vaan yrittää googlettaa tuolla kahvifirman kokonimellä, jos ne löytäisin.

Vierailija

TCM on saksalainen kahvifirma nimeltään Tchibo. Myyvät myös kaikkea muuta mahdollista, lastenrattaista kaukosäätimiin.

Tchibolla on yleensä aika halpaa tavaraa joka on hintaansa nähden ihan hyvää. Ainakin suurin osa, luulisin että kaikki heidän rattaansa/vaununsa ovat olleet Hauckin valmistamia. Hauck siis myös " halvempi" merkki jossa hinta-laatusuhde on ihan hyvä, meilläkin on ollut kahdet Hauckin rattaat. Hauck valmistaa myös Traxxin, I´Coon ja Espritin rattaita/vaunuja.

Kyseisistä vaunuista en osaa sanoa mutta noin yleisesti Tchibolta löytyy ihan hyvää käyttötavaraa, ilman mitään ekstrahienouksia eikä varmaan kestä vuosikymmeniä mutta hintakaan ei päätä huimaa =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat