Sisustusasiaa lattiasta

Vierailija

Olen kiinnittänyt huomiota, että tosi monessa uudessa kodissa on sellainen tumma tai tumma ja punertava parketti. Onko se joku hitti kenties? En itse koskaan laittaisi, musta se on kamalan näköinen mutta makuja on monia ja tosiaan kun tuollaisia parketteja on melkein jokaisessa uudessa talossa.

Te kenellä on sellainen, miksi päädyitte siihen valintaan?

Kommentit (5)

Vierailija

Tummat kalusteet sulautuvat kauniisti lattiaan. Tietysti tämä on vain meidän näkemys :o)

Sisustustuotteilla olen tuonut väriä huoneisiin.

Tässä kohtaa täytynee mainita, että kotimme on suurehko ja huoneet tilavia eli ne omalta osaltaan myös vaativat "massiivista" kalustusta.

Terveisin 3

Vierailija

Hioimme vanhan lattian ja lakkasimme sävytetyllä venelakalla. Väri lähellä wengeä.

Syy tähän valintaan oli se, että pidämme siitä. Kodissamme paljon ihan tummaa puuta muutenkin.

Vierailija

En kamalasti tykkää, mutta ihan hyvälaatuinen lattia on, joten emme nyt rupea mitään kahtasataa neliötä parkettia laittamaan uusiksi.

Vierailija

Tumman wengen tai pähkinän tilallehan on noussut jo ihan vaalea (lähes valkoinen, esim. valkokuulto saarni) tai ihan tammi.

Mutta tietysti peruskodinrakentajalla/remontoijallahan trendit säilyy kauemmin. Mutta muotitietoinen ei ota enää tummaa lattiaa.

Meillä on pähkinä, siis tumma ja tykkäämme siitä. On vaan kaunis monisävyinen lattia meidän makuumme.

Meillä on paljon muuaalakin kuin lattiasa pähkinän sävyä. Keittiötasot, kaapistot eteisessä, kalusteet wc:ssä jne. Huonekalut ovat pääosin vaaleita, paljon ihan valkoistakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat