H&M oli ihan pihalla tuon alekoodin kanssa. Eivät tienneet asiasta lainkaan.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli tein nettitilauksen ja ihmettelin, kun tuo alekoodi ei toiminut. Soitin ja kyselin missä vika. H&M puhelimeen vastannut henkilö ei tiennyt koko alennuskoodista eikä asia selvinnyt vaikka hän muiltakin sitä kyseli. Minua pyydettiin soittamaan ma uudestaan, jotta asia selviää. Ruotsin kielisillä sivuilla ei kuulemma näkynyt koko download linkkiä.

Ja kaikki parasta tässä on se, että lasten kanssa käytiin Hämeenlinna Henkalla tänään ja unohdin tuon lapun kotiin. Eli täydellä hinnalla on nyt maksettu =)

Kommentit (6)

Vierailija

Itse olen omasta mielestäni ahkera hm-tilaaja, tilaan netitse lähinnä lasten vaatteita ja mulla on tili siellä. Olen aiemminkin lukenut täältä jotain vastaavia tarjouksia joita mulle ei tule tai ilmoiteta. Joten mistähän johtuu. Oletin joskus että ne tulee automaattisesti ostoskoriin jos jotain tarjouksia on mutta eihän ne.

Vierailija

Onko joku sen saanut siihen tilaukseen lisättyä, niin että se näkyy?.

Röpöläinen: Kerro infoa kun olet soitellut tuonne?. :)

Malttamattomana täällä odottelen tilauksen tekemistä.. ;)

Vierailija

Eli koodin piti olla netissä vasta ensi viikolla. Aikovat nyt laittaa sen toimintaan aikaisemmin, ehkä jo tänään. Soittamalla sain 10% alen lastenvaatetilaukseeni juuri äsken, sillä netin kautta koodi ei toiminut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat