Antaisitteko tässä tapauksessa Huutonet myyjälle neutraalia? Tai jopa negaa? ov

Vierailija

Huusin yhden dvd-leffan ja tarkoitukseni oli antaa se lahjaksi, kun myyjä kehui leffaa uudenveroiseksi, pelkästään kerran katsotuksi. Leffa tuli pari päivää sitten, mutta myyjä oli laittanut levyn kiinni teipillä, mitä mä en tajua, koska kyllä se levy olisi pysynyt kiinni ilman teippiäkin. Yritin ottaa teipin varovasti irti, mutta teipin mukana lähti levyn " kuvasta" isot palat ja nyt tuo levy on todella ruman näköinen eli tuo ei ole enää uudenveroinen.

Kommentit (13)

Vierailija

Myyjä oli kuitenkin tarkoittanut teollaan pelkkää hyvää (kai laittanut kiinni, ettei levy liiku ja naarmuunnu). Ei sitä aina kaikkea tajua, että liima saattaakin vaikka lämmön vaikutuksesta matkalla tarttua kiinni kuin tauti. Minusta siihen, että annetaan negaa tai neutraalia, myyjän pitäisi tehdä tahallisesti tai huolimattomuuttaan jotain väärin, olla epäkohtelias, töykeä, huono pitämään yhteyttä, superhidas tms... Ja itsehän sinä sen teipin lopulta revit. :o/ Kirjoita myyjälle sähköpostia asiasta, mutta netissä kiitä toimituksesta.

Vierailija

Se nega on siellä varoittamassa tulevia ostajia siitä, että myyjä saattaa touhuta jotain hämärää - ei lähetä vaikka on maksettu tai valehtelee että rikkinäinen tavara on ehjä ja käyttämätön tms. On tietysti vähän ajattelematonta teipata levy kiinni, mutta hyväähän se myyjä on sillä tarkoittanut. Tietty myyjälle voi asiasta vaikka sähköpostilla huomauttaa, ettei tee samaa virhettä toiste... mutta ihanko tosissasi haluaisit ko. myyjästä viestittää muille mahdollisille ostajille, että älä osta tältä ihmiseltä kun se pakkaa liian tehokkaasti?

Huutonetissä muutenkin ärsyttää kaikenlaiset turhat negat, joskus tuntuu että ihmiset kuvittelee että se ei ole palautetta myyjälle vaan joku " millä tuulella olen tänään" -äänestys.

Vierailija

Annat omalle lapsellesi kaiketi? Vai onko sulla tapana antaa käytettyjä juttuja lahjaksi.

Näitä turhan reklamoijia on niin paljon huuto. netissa tosi paljon. Alan olla kyllästynyt koko paikkaan. Kun ei koskaan tiedä kuka prinsessa siellä ostaa ja sitten valittaa jostain ihan kummasta jutusta!

Tosin mulla ei ole sellainen käynyt kun kerran, mutta itä on toisten negoja lukenut niin huh huh!

Vierailija

Toisin kuin täällä väitetään, niin tuollainen on myyjän moka. Ei siihen levyyn ole tarkoitus mitään teippejä laittaa. :O Eikä joku teippi levyssä tee siitä mitään uuttakaan, niin kuin joku kommentoija tuntuu kuvittelevan. :D

En nyt ehkä heti antaisi negaa, mutta laittaisin sähköpostia tms, jossa kysyisin teipin tarkoitusta ja kertoisin miten kävi. Vastaisuuden varalta siis.

Vierailija

Voisit pyytää pientä " korvausta" jos hinta oli isohko. Itse ainakin suostuisin sellaiseen, jos olisin typeryyksissäni tuollaista tehnyt. Pakkausteippi ei ole mikään levynkiinnitysteippi. En tajua kenelle tulee mieleen laittaa teippiä levyyn kiinni.

Vierailija

Positiivinen palaute jos kauppa muuten meni hyvin, ja viesti myyjälle jossa pyydät enemmän harkintaa seuraavaan kertaan. Sattuuhan sitä.

Millaisen palautteen itse haluasit vastaavassa tilanteessa? Nega olisi aika ikävä yllätys, vai mitä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat