Mitä tehdä ? Mies haluaisi VIELÄ yhden lapsen, minä en.

Vierailija

Äläkä sano, että olen itsekäs, mutta haluaisin itsellenikin aikaa. Tahdon työelämään, jatkokouluttaa itseni jne. Mies taas haluaa ehdottomasti neljännen lapsen. Mitäs nyt? Olen tuonut julki mielipiteeni, mutta ukko ei anna periksi!Ei kai tää nyt sentään eron paikka ole , kenties.

Kommentit (10)

Vierailija

miestä?

Mä niin haluaisin kolmannen (ja vaikka neljännen ja viidennenkin) lapsen, mut mies ei millään suostu =(

Ei tää oikeesti mitään herkkua ole...

Vierailija

Meillä tosin lapsia on vaan kaksi. Mutta niin kauan kuin miehelle on tärkeämpää omat työt ja harrastukset en todellakaan suostu. En minä jaksa, minun niskaan kaikki kaatuu kuitenkin.

Vierailija

meillä tosin lapsia jo 4. Minä olisin tyytynyt 3:een, mies halusi 5. Mielestäni tein jo kompromissin, kun suostuin yli vuoden suostuttelun jälkeen neljänteen.

Nyt siis 4 ihanaa lasta, kuopus nyt 2½v ja mies on aloittanut taas ylipuhumisen. Itse taas olen aivan vakuuttunut siitä, että en tee enää yhtään lasta ja olen miehelleni sanonutkin, että saa vaihtaa nuorempaan, jos lisää lapsia haluaa ;) Ei enää yöheräämisiä ja kyllä tässä on vielä iso urakka edessä, ennen kuin kaikki 4 saa kunnialla kasvatettua aikuisiksi. Nyt kun viimeisen uhma ikä loppuu on 1:llä murrosikä kohta alkamassa.

Kyllä bingviini-isäkin hoitaa.. hei! Kuule. kyllä bingviini-isäkin hoitaa..Hei! Hänen kommenttinsa kun aloittaa suostuttelunsa. :)

Vierailija

Miehen on ensin otettava enemmän vastuuta lapsista ja sinun jaksamisestasi, ennen kuin voit edes neuvotella asiasta. Miehesi ei taida oikein ymmärtää, että sinulla on omiakin tarpeita, halua osallistua myös työelämään ja rajalliset voimavarat. Helppohan miehen on haluta lapsia, kun sen päävastuun voi kuitenkin jättää äidille.

Mitä olette puhuneet ja sopineet lapsimäärästä seurusteluaikoinanne?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat