Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo löytäneet oman kunnasvaaliehdokkaanne?

Vierailija

Mä löysin sen just, kun tutkailin vastauksia eräästä vaalikoneesta. :) Kiva tunne, kun on vähän perehtynyt ja tietää äänestävänsä hyvää tyyppiä! :)

Kommentit (9)

Vierailija

Kaksi eri vaalikonetta antaa täysin erilaiset ehdokkaat "parhaiksi". Olisi sielä yksi lähinaapuri, jonka tiedän aikaansaavaksi ihmiseksi, mutta en ole varma haluanko äänestää häntä. Äänestämässä käyn vasta vaalipäivänä.

Vierailija

Vihreä on. Aluksi mietin, että kannattaako äänestää kansanedustajaa valtuustoon, mutta mulle on kerrottu, että siitä on hyötyä: paikallistason päätökset vaikuttavat myös valtkunnallisiin ja päinvastoin.

Vaalikoneessa tämä ehdokas on minulla sijalla 4, eli ei aivan huonosti.

Vierailija

eilen juuri tutkailin kuntavaalien ehdokaslistoja, niin EI TAHDO SOPIVAA EHDOKASTA LÖYTYÄ! Puolue on kyllä selvä, mutta ehdokas on pahasti hakusessa! Kyllä tuolla kaupungissa oli tämä asia paremmin: oli varaa, mistä valita!

Vierailija

äänestäiskö naista jonka tunnen vai miestä joka ajaa mm. juuri oman asuinalueeni asiaa (asuu lähistöllä)... päätän ehkä kopissa.

Vierailija

En haluaisi äänestää samaa ehdokasta kuin aikaisemmissa kunnallis- ja eduskuntavaaleissa, sillä antaisin ääneni mieluummin jollekin uudelle ja nuorelle ehdokkaalle. Kukaan nuorista ei kuitenkaan ole vielä aivan vakuuttanut minua, joten saatan päätyä äänestämään sitä samaa vanhaa.

Uusimmat

Suosituimmat