minä en ole vielä edes huutistunnusta luonut, mutta olen

Vierailija

tässä miettinyt, että parempi olisi, jos postituskulut maksaisikin myyjä, ei ostaja (tai tiettyhän ne kulut olis sitten siinä lähtöhinnassa). ei tulis mitään epäselvyyksiä postikulujen kanssa. ja tuote voisi " myydä" helpomminkin, vaikkakin pikkasen kalliimpana lähtöhinnaltaan, jos ei vielä erikseen postituskuluja perittäis.

sit kun vielä vois vaikka työpaikan kautta postittaa =)

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta se on niin paljon selkeämpää. En viitsi alkaa etukäteen selvittelemään, paljonko minkäkin tuotteen postitus maksaa.

Kaikki on aina mennyt kaupaksi. Päinvastoin kuin edellinen kirjoittaja, itselläni siis pelkästään hyviä kokemuksia tuosta " ei postikuluja" -myymisestä.

Harvoin tulee muutenkaan itse ostettua mitään huutiksesta. Usein postikulut ovat niin suuret, että tulee halvemmaksi/saman hintaiseksi ostaa tuote kaupasta.

Vierailija

huuteli niitä ihan kuin ei olisi koko juttua huomanneet. Joko huutoja ei tullut, kun pitivät kai kohdetta liian kalliina (olinhan laittanut siihen postikulut mukaan) tai huudot eivät nousseet niin korkealle kuin olisi noussut ilman postikuluja. Jäi sitten noin 20 vaatteen tappiollisen myynnin kokemukseksi. Joten kun ostajat ei oleta, että ne pk:t on jo hinnassa, niin ne ei niitä huutojaan sitten sovita samaan tapaan. :( Muutoinhan tuo olisi ollut tosi kätevää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat