Kaverin 5-vuotias tyttö sanoi miten ihanasti vatsa jäi kuopalle oksennustaudin jälkeen!

Vierailija

Tähänkö tämä yhteiskunta tyttölapsiaan kasvattaa?!

T: poikien äiti

Kommentit (5)

Vierailija

minunkin tyttöni kertoo erään luokkatoverinsa (4 lk) laihduttavan.... Itse olen aina kehunut tyttöäni juuri sopivan kokoiseksi mutta kertonut kuitenkin terveellisestä ruokavaliosta ja ettei karkkeja kannata joka päivä syödä.

Vierailija

Noin pieni on saanut nämä opit kyllä ihan kotoa omalta äidiltään. Isommat tytöt voivat sitten kyllä matkia kavereitaan laihdutusasioissa (ikävä kyllä). Oma äitini, vaikka oli ylipainoinen, ei ikinä sanallakaan sanonut olevansa tyytymätön ulkonäköönsä. Sain häneltä mallin, että nainen on hyvä sellaisena kuin on, ja että sisin on tärkein. Olen siitä hänelle kiitollinen.

Vierailija

Jos nyt on pullukoiden sukupolvi niin seuraava on varmasti anoreksi sukupolvi.

Vierailija:

Lainaus:

ja on opettanut 6-v. tytölleenkin jo " hienot" opit painon tarkkailusta. Hän ihannoi laihuutta ja lapsensakin täytyy olla laiha, sellainen " ihanan siro keijukainen" , kuten hän tytöstään puhuu.

Olin taas tässä vähän aikaa sitten pöyristynyt, kun ehdotin, että jos poikkeaisimme hampurilaisella ja tämä 6-v. tyttö kerkesi heti toteamaan " ettei voida mennä, kun ranskalaisista tulee läskiä reisiin" .

T; myös poikien äiti

Vierailija

ja on opettanut 6-v. tytölleenkin jo " hienot" opit painon tarkkailusta. Hän ihannoi laihuutta ja lapsensakin täytyy olla laiha, sellainen " ihanan siro keijukainen" , kuten hän tytöstään puhuu.

Olin taas tässä vähän aikaa sitten pöyristynyt, kun ehdotin, että jos poikkeaisimme hampurilaisella ja tämä 6-v. tyttö kerkesi heti toteamaan " ettei voida mennä, kun ranskalaisista tulee läskiä reisiin" .

T; myös poikien äiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat