Olenko laiskiainen, kun tarjoan lapselle valmista karjalanpiirakkaa?

Vierailija

Olisiko pitänyt leipoa itse?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Siis, etkö tehnyt karjalanpiirakkaa alusta alkaen itse ????

Nyt lapsesi ei kasva kunnolla ja saa kauheita traumoja, kun on joutunut syömään einespiirakkoja vain siksi, että äiti on laiska... :)

Hihii

t.toinen laiska äiti

Vierailija

kuuraan lattiat juuriharjalla. Sitten on hyvä perheen herätä aamupalalle.

Nukkuuko joku muka niin pitkään, että ei ehdi aamupalaa valmistaa perheelle?

Vierailija

Mä en voi käsittää tollasta leväperäisyyttä ja laiskuutta! Miks helvetissä piti mennä tekemään lapsia jos niille ei tarjota kun jotain einespiirakoita?! Talviaamuina sormissa vaan verenkierto paranee kun kello 4.30 soi herätyskello ja teen piirakat perheelle aamupalalle. Kesällä nukutaan kyllä pitempää mutta viimeistää klo 7.00 on tuoreet piirakat aamukahville!

Tää on varmaan tää nykyäitiys ja mulle-kaikki-nyt-heti- sukupolvi! Mä en vaan tajua!

Vierailija

mikähän rikollinen tuostakin lapsiressukasta kasvaa....oi joi, pienellä vaivalla olisi saanut lapsestaan kunnon kansalaisen mutta kun ei niin ei

Vierailija

P-Karjalassa on kaksi leipomoa, jotka tekevät erittäin hyviä piirakoita tälläisille, jotka eivät niitä itse saa aikaan. Harmi vaan kun siellä pääsee niin harvoin käymään. En todellakaan ole muualta suomesta löytänyt yhtä hyviä, lukuunottamatta siis itsetekemiä.

Vierailija:

Lainaus:

asiasta kukkaruukkuun, luoja että ite tehdyt karjalanpiirakat on sitten HYVIÄ!!! kuka tulis meille tekemään?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat