Kertokaas mammat mitä tämä tarkoittaa??

Vierailija

Tapasin mukavan miehen pari vk sitten ravintolassa. Hän oli tullut kavereineen 300 km päästä kalastusreissulle paikkakunnallemme, ja minä kaverini kanssa satuimme samaan pöytään baarissa ja juttu lähti luistamaan todella kivasti, ja asiat etenivät siihen malliin että loppuillasta jo suuteloimme kiihkeästi. :)

Huomasimme että meillä on todella paljon yhteistä, vuosi sitten erottu kumpikin, samanikäiset tyttäret, ammattimme ja harrastuksemme liippasivat läheltä toisiaan, jopa horoskooppimerkkimme oli sama. Lisäksi mies oli erittäin hauska ja huumorintajuinen...ja söpö. ;)

En lähtenyt miehen kanssa hotellihuoneeseen( ja vonkaus oli todella kovaa, voitte uskoa!!), koska tapoihin ei kuulu sekstailla ensitapaamisella. Mies kirjoitti jotain puhelimeni viestikenttään ja kotona huomasin että siinä oli sähköpostiosoite ja kehotus; " ota yhteyttä" .

No, minähän reippaana tyttönä kirjoitin hänelle sähköpostiviestin muutaman pvn päästä, oikein hauskan (omasta mielestäni) ja jäin mielenkiinnolla odottamaan.

Mieheltä on tullut kaksi viestiä, toisessa hän sanoi suunnilleen kirjoittavansa huomenna, koska tänään oli niin pirun kiire, ja toisessa (monen päivän päästä)hän siunaili palaverejaan, kiirettään ja koulun alkamista ensi tiistaina. (hän on siis koulussa töissä)

Oliko tämä brush-off, jolla mies haluaa viestittää että enää ei kiinnosta piruakaan, vai pitäisikö minun vielä kirjoittaa hänelle?

Olen niin uusi näissä deittikuvioissa pitkän avoliiton jälkeen että olen ihan pihalla. Kertokaa, oi te asioista enemmän tietävät! :DDD

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä mies itse ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Tuo, että käski sinun ottaa yhteyttä (ja sinä otit), on hänelle ainoastaan itsetunnon kohotusta. Eli: unohda.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat