Kyllä on outoa kun ei tee mieli syöpötellä.

Vierailija

Varmaan vuosi on mennyt niin, että iltaisin on ollut pakko juosta jääkaapilla. Nyt ei tee mieli mitään. Ei yhtään mitään. o_O

Jokohan se lihominen olisi sitten loppu?

Kommentit (14)

Vierailija

Majoneesi on herkkua NAM!!

On muuten pirun vaikea uskoa laihtuvansa lisäämällä reippaasti rasvaa lautaselle....

Noh jokatapauksessa tällä makkaransyömisellä en ainakaan laihdu se on selvä vaika kuin olis vhh makkaraa :DDDD

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mut en olis uskonut, että muutamassa viikossa tää on sileä kuin lapsen pylly :D

Ja on pysynyt kurissa sen jälkeen hyvin, ainoastaan pahat viljarepsut näkyvät naamassa.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tulee ihan mieleen juttu siitä hevosesta; oli hyvä hevonen, mutta just kun se oppi olemaan syömättä niin se kuoli.

Kun kuitenkin syön, ja hyvin syönkin. Kunhan taistelen painoni kanssa, mitä olen tehnyt koko ikäni.

Ja jos niitä iänikuisia veriarvoja tarkoitat, niin oikein hyvät olivat ainakin kuukausi sitten, kun tarkistettiin.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Noh jokatapauksessa tällä makkaransyömisellä en ainakaan laihdu se on selvä vaika kuin olis vhh makkaraa :DDDD

Jätä ne makkarat vähiin, ei ne muutenkaan ole mitään terveysruokaa kun ovat niin prosessoituja. ;)

Minulla tämä rasvan lisääminen on vaikuttanut muutenkin suotuisasti olotilaan, nimittäin havahduin tänään miettimään, että en raavi itseäni mistään. Olen atoopikko, ja kutakuinkin koko ikäni olen raapinut itseäni 24/7 joka puolelta. Nyt ei edes kutita!

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mitäs rasvaa sulla käytössä? Voita ja oliiviöljyä täällä ja kookosöljyä pitäisi tilata

Käytän siis voita (ja kermaa) vain mausteena. Minusta oliiviöljy (sekä tavallista että extravirgineä) ja possunrasva ovat parhaat rasvat. Jonkin verran kookosta, mutta lähinnä ulkoisesti tai joskus teessä jos on flunssaa ja paleltaa. Syön myös kaupan majoneesia, tänäänkin ostin oikein herkullista alliolia. :)

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sais vaan tän nälän loppumaan niin olis helpompi jättää se liha syömättä :D

Esimerkiksi kaalilaatikkoa, jossa on seassa possun kylkisiivuja. Ruskistat ensin possut niin että rasva irtoaa, ja paistat kaalit siinä rasvassa, ehkä lisäät vielä oliiviöljyä. Haudutat sitten uunissa pehmoiseksi. Lopputuloksena on tosi rasvainen ja täyttävä ruoka, jossa on vähän sekä hiilareita ja vähän proteiinia.

Välipalaksi syön nyt pähkinöitä, niissä on tarpeeksi rasvaa. Ehkä juustosiivu tai kaksi, mutta ei enempää. Ja aamulla pikkuisen partista ja mansikoita.

Siis nälkähän loppuu, kun syöt rasvaa ja minimoit hiilarit ja proteiinin. Tai siis, eihän protskua pidä nolliin vetää, mutta ikään kuin täytät lautasesi miettimällä ensin siihen kylliksi rasvaa. Sitten vasta ne protskut ja rehut.

ap

Vierailija

Tulee ihan mieleen juttu siitä hevosesta; oli hyvä hevonen, mutta just kun se oppi olemaan syömättä niin se kuoli.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

T: 5kk karpannut ja vielä säätöä etsivä

Proteiini se kompastuskivi taisi olla. Nyt vähensin protskut ihan minimiin, ruuassa on pieni kimpale lihaa ja vähän tulee lisäksi jugurtista ja muusta ruuasta. Rasvaa ihan surutta. Eli itse asiassa aika vähän sitäkin, kun ei ole nälkä eikä tee mieli mitään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

T: 5kk karpannut ja vielä säätöä etsivä

Proteiini se kompastuskivi taisi olla. Nyt vähensin protskut ihan minimiin, ruuassa on pieni kimpale lihaa ja vähän tulee lisäksi jugurtista ja muusta ruuasta. Rasvaa ihan surutta. Eli itse asiassa aika vähän sitäkin, kun ei ole nälkä eikä tee mieli mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat