Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittiön pieniä säilytysongelmia.

Vierailija

Haluaisin, ettei keittiön tasoilla makaa tavaraa ja olen nyt saanut viimenin perheen oppimaan, että kaikki tavarat menevät heti kaappeihin omille paikoilleen.

Jäljelle jäi kuitenkin keittiöpyyhkeet, tiskiharjat, astianpesuaineet, tiskirätit yms rumentamaan muuten siistiä keittiötä. Pienessä keittiössä tuntuu, että jo tuosta pikkutavarasta tulee sotkuinen vaikutelma.

Miten teillä säilytetään noita luettelemiani juttuja?

Kommentit (6)

Vierailija

astianpesu aina on myös allaskaapissa. Vaikka pieni pullo onkin isoa kalliimpi niin olen ostanut pienen, se on näppärämpi säilyttää. Aika vähän sitä kuitenkin kuluu. Astia ja käsipyyhkeet ovat koukuissa allaskaapin ovessa. Pesuliinan huuhtelen aina hyvin ja väännän mahdollisimman kuivaksi ja laitan em. korin reunalle kevyesti kuivahtamaan.

Vierailija:

Lainaus:

Haluaisin, ettei keittiön tasoilla makaa tavaraa ja olen nyt saanut viimenin perheen oppimaan, että kaikki tavarat menevät heti kaappeihin omille paikoilleen.

Jäljelle jäi kuitenkin keittiöpyyhkeet, tiskiharjat, astianpesuaineet, tiskirätit yms rumentamaan muuten siistiä keittiötä. Pienessä keittiössä tuntuu, että jo tuosta pikkutavarasta tulee sotkuinen vaikutelma.

Miten teillä säilytetään noita luettelemiani juttuja?

Vierailija

Vierailija:

[quote]

Jäljelle jäi kuitenkin keittiöpyyhkeet: meillä on leveät rosterivetimet. Yksi pyyhe roikkuu sellaisessa taitettuna. Pyyhe on pöytäliinaan, verhoihin ja välitilan kaakeleihin sointuva.

tiskiharjat: tiskikaapissa sisäpuolella

astianpesuaineet: allaskaapissa

tiskirätit: tiskikaapissa myöskin. Ostimme Sini-tuotteen " pinnin" , mikä kiinnitetään seinään (esim. kaapin sisälle) ja rätti sinne

Uusimmat

Suosituimmat