Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu kaipaa takaisin kotikaupunkiinsa asumaan???

Vierailija

Mä muutin pois omasta ihanasta kotikaupungistani 3 vuotta sitten mieheni vuoksi. Täällä uudessa kaupungissa mulla ei ole ketään muuta kuin mieheni ja en viihdy täällä pätkän vertaa. Ainoastaan työpaikka on parempi kuin koskaan ja siellä kyllä viihdyn. Kaikki sukulaiset ja kaverit asuu kotikaupungissani ja kyllä on monet itkut itketty sen vuoksi, huoh! Onneksi mies on luvannut, että ehkä jopa ensi vuonna muutetaan mun kotikaupunkiin, jos vaan saadaan työpaikat. En voi uskoa, että oikeesti pääsen takaisin kotiin jo ehkä niin pian! Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija

Muutin tänne Vantaalta, ja lähes koko aikuisiän olen täällä asunut. Koko lapsuuden ja nuoruuden asuin Vantaalla, jonne mua ei saa enää kirveelläkään. Ja syy, että en missään nimessä halua viettää vanhuutta vantaalaisena, enkä mistään syystä joutua Peijaksen sairaalaan hoitoon. Parempi pysyä poissa.

Vierailija

...miehen perässä vuosi sitten muutin, osittain kyllä työnkin takia. Vaan enpä osaa tänne uuteen kaupunkiin oikein sopeutua, enkä oikein tiedä haluanko edes. Haluaisin lapset takaisin kotikaupunkiini, jotenkin tuntuu, että siellä oli kaikki kuitenkin paremmin. Myös sukulaisia ja ystäviä kaipaan. Tsemppiä sinulle kohtalotoveri!

Uusimmat

Suosituimmat