Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkyisin kampaamo missä olet käynyt/työskennellyt?

Vierailija

Itse kävin tänään niin ihana siistissä ja raikkaassa kampaamossa että jäi aivan ihana fiilis sieltä :o) Oli puhdasta ja siistiä kaikin puolin, ei karvatuppoja eikä pölyä lattialistojen päällä eikä mitään pinttynyttä missään! Ihanaa! Ja oli vieläpä sisustettu kivasti.

Kommentit (9)

Vierailija

ja kaikkea ihan kamalaa, lisäksi kamala sotku. Leikkasi aina hiukset kuivana, oli usein darrassa ja leikkasi mun melkein perseeseen asti olevat hiukset suoraan poikatutkaksi kun oli puhetta lyhemmästä mallista...

Ja joo en käy siellä enää. 2x riitti!

Vierailija

Tiedän kyllä Pirkanmaalta yhden halvan kikkarapäisen tukevan tädin, joka hiukan lehahtaa. Minulla oli pitkähköt hiukset ja halusin niihen hiukan ryhtiä kevyellä permanentilla. Lähdin mummokiharoilla varustettuna kaupasta. En tiedä miksi sinne menin. Oli leikkaamassa toista asiakasta kun astuin sisään ja siinä vaiheessa tuli sellainen tunne että tämä ei olekaan hyvä juttu, jostain syystä vain jäin. Olen katunut sitä etten lähtenyt.

Vierailija

Synkkä, hämärä tila ja itse kampaaja oli mitä ilmeisimmin masentunut tai muuten vain tosi erikoinen.. olin ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa asiakkaana siellä ja hän alkoi puhua minulle iänikuisen vanhoja omia asioitaan joista oli katkera tyyliin " vi*tu" , siis tosi karkeaa kieltä... olin aika ihmeissäni... Ei hymyillyt kertaakaan.

ap

Vierailija

seinät maalattu vaalenapunaisiksi ja tummuneet kaikista kulmista.

Pahin on kyllä eräs paikka jossa ilman ajanvarausta pääsee täällä Pirkanmaalla, paikka on törkyinen, ja kampaaja-rouva haisee niin pahalle, että inhottaa se lehahdus kun hän käsiään nostelee.

Mutta kyseinen kampaaja leikkasi hankalat luonnonkiharat hiukseni _todella_ hyvin, sen takia kävin jo toisen kerran.

Halpaan hintaan sisältyy hiusten pesu, mutta mä en oikeasti halua hänen kopeloivan päätäni niin pitkään - kyllä ihmetyttää että parempaa hiustenleikkausta minulle ei ole milloinkaan tehty.

Vierailija

Aivan mahtava kampaamo, jossa vain yksi kampaaja eli omistaja itse. Rauhallista ja miellyttävä asioida. Menen toistekin :o)

Lisäksi tämän kampaajan ranteesta tuoksahti nenääni jokin mieto hyväntuoksuinen hajuvesi kun hän laitteli hiuksiani :o)

ap

Uusimmat

Suosituimmat