Onko törkeetä hoidattaa lasta jokapäivä mummolassa?

Vierailija

Lapsi 1v. molemmat vanhemmat töissä (äidilä vuorotyö). Lapsi päivällä hoidossa. Jokailta tuodaan mummolaaan jos pitäisi olla isän kanssa kotona äidin iltavuoro. Eikä äidillä joka päivä tietenkään ole iltavuoroa mutta sit tuodaan muuten vaan tai isä tulee mummolaan ja lapsi hoidatetaan siellä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Se ei ole mummon velvollisuus. Mummohan on tuolloin töissä ilman palkkaa. Lapsenlapsesta tulee helposti riesa, eikä se rakastettu lapsenlapsi. Mummolla pitää olla oma elämä - eikä siihen kuulu päivittäinen lapsenvahtina olo!!!

Vierailija

Itse rakastan lastani, ja vietän mielelläni aika hänen kanssaan. En ole kuitenkaan itsekäs. Tästä syystä annan mummonkin saada elämäänsä iloa tuosta ihanasta pienestä ihmisestä.

Vierailija:

Lainaus:

Oi viekää vaikka asumaan mummolaan ..

Vierailija

vaan vie mummolaan ettei joutuisi itse hoitamaan???

Mun mielestä tuo on aika törkeää. Miksi sitten äiti ei voi olla hoitovapaalla, jos kerran lasta pompotellaan tuolla lailla mummolaan yhtä mittaa??

Vierailija

Ps. Onko ko. mummo sinulle valittanut asiasta? Mistä tiedät, ettei HALUA lasta hoitaa? Jos vaikka ihan tuo iloa?

Ja vielä; onko vilkasta lasta jotenkin ikävämpi hoitaa kuin rauhallista?

Vierailija:

Lainaus:

Automaattisestiko mummo on laitoshoidon tarpeessa jos ei halua ottaa lapsen hoitovastuuta. Huh huh

Vierailija

minä vein lapsia äidilleni hoitoon usein, koska hän antoi ymmärtää, että se on kivaa. Yhtenä päivänä temperamenttinen lapsemme oli pitänyt kunnon meininkiä yllä ja kun hain lapset, äitini sanoi, etten halua nähdä tuota lasta enää ikinä.

Hän oli väsynyt ja riidellyt taaperon kanssa. Oli vihan vimmoissa ja tuskastunut hoitopäiväänsä. Ymmärrän sen, mutta sanat kolahtivat syvälle, sillä hän myös sillä hetkellä tarkoitti mitä sanoi.

Emme ole olleet yhteydessä seitsemään vuoteen. Hän ei ole kertaakaan pyytänyt tavata lapsiamme sen jälkeen. Enkä minä ole osannut heitä enää viedä sinne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat