Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan Sirpa S käynyt kauneusleikkauksessa?

Vierailija

Katselin vain Iltalehden uutta kuvaa. Kaunis nainen vaikka aikaisemmin vain ihan tavallinen. Vähän tietysti jenkkiluukkia mutta kuitenkin. Vai tuleeko kauniiksi, jos on aikaa ja varsinkin rahaa hoitaa itseään muuten. Aika paineet Sirpalla varmasti ulkonäöstä on, kun mies on tähti ja Amerikassa kaikki pyörii ulkonäön ympärillä.

Kommentit (13)

Vierailija

No jos vertaa kuvia muutamia vuosia sitten ja nyt niin kyllä epäilen että naamalle on tehty muutakin kuin kosmetologin kasvohoito. Rintojen kohdalla tilanteen huomaa vielä selvemmin.

Vierailija

jotkut naiset vaan kaunistuu vanhetessaan.

Mut Sirpalla kiinnitti jo pari vuotta sitten rintavarustus...tai sitten oli erittäin hyvät liivit :)

Vierailija

Näkeehän sen naisen luustosta, että on säilyvää sorttia, on vaan jenkeissä osannut käyttää stylistia ja löytänyt oikeat ihmiset, ei siinä veistä tarvita että alle 40veenä näyttä hyvälle hyvänenaika!

Muakin luullaan jatkuvasti alle 30veeksi myös kasvohoitaja joka oli ihan äimänä kun kerroin ikäni.. (olen Sirpa Selänteen ikäkavereita).

Hyvä hoito ja terveet elämäntavat niin säiilyy jos on hyvät geenit.

Vierailija

Mutta ymmärrän tosiaan paineet jos on jotain tehnytkin. Mulle ihan sama, itse en ikinä tekisi mitään, mutten tuomitse ketään oma on kroppansa kaikilla.

Uusimmat

Suosituimmat