Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden lapsella on 3 nimeä.

Vierailija

Oletteko antaneet myös toiselle..jne. 3 nimeä? Sehän tuntuisi loogisimmalta, mutta onko sitten tyhmää jos toiselle antaakin vain 2 nimeä?

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla ja mun pikkuveljellä myös kaksi nimeä ja pikkusiskolla kolme, eikä ole koskaan tullut edes mieleen kiistellä tai olla kateellinen nimistä. Tuskin tulee omillanikaan.

Vierailija

Toisen (tyttö) nimistä ei päästy yhteisymmärrykseen kun molemmat halusivat antaa suvunnimen.. Ja kumpikaan nimistä ei sopinut ensimmäiseksi, joten sitten tuli kolme. Esikoiselle (poika) tuli vain kaksi nimeä koska sattui olemaan sama nimi molempien suvussa kiertämässä..

Ei nimiä välttämättä tarvitse olla samaa määrää, samanlaisia yms. lapsetkin ovat yksilöitä, yksilöllisine nimineen..

Vierailija

Ja seuraavalle on nyt mietinnässä vasta nimi, mut voisin ihan hyvin antaa joko kaksi tai kolme nimeä riippuen siitä kuinka sopii yhteen ja tarvitaanko siinä sitä kolmatta. :D

Vierailija

Seuraavilla kahdella kolme nimeä. On vaan sopinut niin parhaiten. Ja kyllä esikoisen nimi on vähintään yhtä ihana kuin näiden muidenkin.

Vierailija

Ei kait sen tarvitse olla niin että kaikilla lapsilla saman verran nimiä. Kun jonkun etunimen kanssa mun mielestä ei vain sovi vain yksi toinen nimi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei nimiä välttämättä tarvitse olla samaa määrää, samanlaisia yms. lapsetkin ovat yksilöitä, yksilöllisine nimineen..

Vierailija

huomasin että isäni viidestä lapsesta ensimmäisellä on kaksi nimeä, toisella yksi, kolmannella kaksi ja neljännellä ja viidennellä kolme. Eipä kuitenkaan olla mitenkään eriarvoisia tai suosikkeja kukaan.

Vierailija

..tuleekohan " kiistaa" ja ihmettelyä siitä, että toisella vähemmän nimiä? Hölmöjä mietteitä, mutta kun kuopukselle olisi nimet mietinnässä ja 2 sopisi paremmin kuin 3 (esikoisella 3). -ap-

Uusimmat

Suosituimmat