Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet jos 7 kuisen vauvan äiti juo 9 olutta kun vauva mennyt nukkumaan?

Vierailija

Vauva ei herää enää öisin. Isä on mennyt vauvan kanssa nukkumaan ja herää hänen kanssaan aamulla. Äiti juo max 14 annosta ennenkuin menee itse nukkumaan.

Halveksit? Okei.

Mitäs mieltä olet siitä että isä tissuttelee kuin äiti ja vauva nukkuu? Oletko yhtä tuomitseva oli kyse isästä tai äidistä? Mitä haittaa luulet olevan vauvalle, että aamulla kun vauva herää, toinen vanhemmista nukkuu paljon pidempään? Toinen vanhemmista hoitaa vauvaa.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

joka huolehtii lapsesta. Niin ja äiti juo itsekseen jossain tai vasta kun lapsi on nukkumassa. Eli ei humallu lapsen nähden.

Mitä tulee noihin määriin, ni mä en tykkää juoda vain paria annosta. Jos mä juon ni haluan myös humaltua. Ite otan noin kerran kolmessa kuukaudessa ja hyvin kestän 8 siideriä tai 12 olutta ja ravintola illan päälle. Tosin en nykyään oikein koskaan missään käy, vaan otan itekseni netin vieressä tai teen jotain omia hommia (ompelen, askartelen tms), sillon menee jopa 12 - 15 pullollista..

Myönnän, että seuraavana aamuna on krapula, mutta lapsella myös hoitaja ja mä saan nukkua pitkään.

Vierailija

mutta EI jos asunnossa ei ole toista vanhempaa selvinpäin, ja EI jos kännin juonut äiti joutuisi olemaan vauvasta vastuussa yöllä ja EI jos sitä tapahtuu usein.

Ihan sama onko se isä vai äiti KUNHAN selvinpäin olevan vanhempi on luotettava ja halukas järjestelyyn.

Eli jos yhteisymmärryksessä on sovittu, että äiti voi illalla juoda, niin, että isi herää lapsen kanssa aamulla niin se on ok. Sama toisinpäin on ok.

Vierailija

jos ei tapahdu kovin usein ja vauvavalla tosiaan selvä hoitaja.

minäkään en tykkää tissuttelusta. mieluummin otan kunnolla sitten kun otan. Ja menee ihan helposti 9 kaljaa. Hyvä viinapää :)

mun mielestä tissuttelu on paljon pahempaa kun esim. kerran kuukaudessa otettu kunnon känni.

Alkakaapa tissuttelijat laskemaan paljonko sitä alkoholia menee kuukaudessa...

Vierailija

selvänä hoitamassa lasta. Sen sijaan en ymmärrä miksi kenenkään (varsinkaan naisen) tulisi juotua alkoholia tuollainen määrä. Itse en harrasta tuollaista humalahakuista juomista, vaan otan alkoholia nauttiakseni eli korkeintaan 3-5 annosta samana iltana.

Vierailija

Minä imetin vielä tuon ikäisiä joten itse tuskin olisin tissutellut. Mä en myöskään ymmärrä kalsari-kännejä. Ei sillä että mun pitäisi päästä " näyttämään" kiakille miten kännissä mä oon, mutta jotenkin mä en vaan tykkäisi juoda itseäni kotona känniin ja sammua sohvalle. Niin minä kun olisin jo ihan lärvit noita 9 oluesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat