Ehdinkö vielä nostaa kuntoa jos vauvaa aletaan yrittään helmikuussa?

Vierailija

Eli ehdinkö treenata itseni parempaan kuntoon? En tosin nytkään rapakunnossa ole kuitenkaan. Ja miten tämä kunnonkohotus vaikuttaa odotusaikana, jos raskaaksi tulen?



Kiitos!!

Kommentit (2)

Vierailija

muutaman viikon päästä aloituksesta. Riippuu tietenkin lähtötasosta, miten nopeasti tuloksia alkaa näkyä; rapakuntoisella edistyksen huomaa kuulemma hyvinkin pian.



Lihaskunnon kohentumista on ainakin minulla jotenkin vaikeaa huomata. No, ehkä siitä sen huomaa että kuntosalilla saa alkaa lisäämään painoja tuttuihin sarjoihin siinä noin kuukauden treenauksen jälkeen (2-3 krt/vko).



Ja kuntoahan voi ja PITÄÄ hoitaa myös sen jälkeen kun on tullut raskaaksi. Itse jopa pelasin joukkuelajia noin 20 raskausviikolle asti, sulkapalloa sitäkin pidempään. Ja aina voi kävellä, nostella painoja jne. ihan loppuraskauteen asti, jos ei mikään fysiologinen seikka sitä estä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat