Minä haluan ihanan hääpuvun mutta mies haluaa vain maistraattivihkimisen nopeasti

Vierailija

Höh! Juhlat ovat vihkimisen jälkeisenä päivänä,en kai minä nyt sitten enää kehtaa pitää hääpukua..?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Voitte tehdä siviilivihkimisestä vaikka kuinka hienon oman mielenne mukaan siellä juhlapaikalla! Maistraatin " kaavahan" on tosi joustava.

Vierailija

KAIKKI vieraat haluavat nähdä sen itse vihkimisen mitkä häät ne muka sitten on ? Olen kerran ollut tälläisissä " häissä" ja paskan maku jäi suuhun. Oli vielä lahjalistat ja kaikki. Vihkiminen ja bielet erikseen voi sitä bilettä muustakin syystä tai sitten tuomari juhlaan vihkimään.

Vierailija

Älä miehen mieliksi luovu unelmistasi. Jälkeenpäin harmittaa vietävästi jos niin teet. Naimisiin mennään kerran elämässä (toivottavasti) ja olisihan se kiva että voisi toteuttaa edes jotain niistä unelmista, mistä on aina haaveillut. Koittakaa päästä molempia tyydyttävään ratkaisuun. perustele miehellesi että kuinka tärkeä juttu häät/-puku on naiselle -> juttu josta on haavellut jo pikkulikasta lähtien jne. Onnea!

Vierailija

Kannattaa hommata vain sellainen ihana hääpuku.

Se on niin ihanaa kun saa pukeutua kerran (toivottavasti vain kerran ;))I sellaiseen ihanaan valkoiseen röyhelö-helmikirjailtuun pukuun.

Se kannattaa ehdottomasti hankkia. Suosittelen itse kokeneena.

koeta hankkia rahaa vain tarpeeksi. Ehkä vanhempasi tukevat puvun hankkimisessa. Kyllä mieskin ihastuu, kun menette maistraattiin, kun sulla on sellainen ihana hääpuku....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat